کد خبر 342464
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

هاشمی گفت: ما تا پایان پاییز کمبود آب نداریم البته این موضوع بستگی به میزان صرفه‌جویی در مصرف آب دارد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حسین هاشمی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بازرسی استان تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص کمبود آب، گفت: ما تا پایان پاییز کمبود آب نداریم البته این موضوع بستگی به صرفه‌جویی در مصرف آب دارد.

وی ادامه داد: باید مدیریت آب صورت گیرد و اگر مصرف زیاد باشد سیاستی دنبال می شود که برای افراد پرمصرف ابتدا اخطار صادر می‌شود و در صورتی که توجه نکند با آنها برخورد خواهد شد.

استاندار تهران در خصوص اینکه آبیاری مزارع با آب فاضلاب صحت دارد،‌گفت:‌ این یک ادعاست و ما در حال بررسی موضوع هستیم و در صورتی که صحت داشته باشد برخورد می‌کنیم.

وی افزود: ما تاکنون ۹۰ درصد جلوی کشت محصولات با آب فاضلاب را گرفته‌ایم.

هاشمی در پایان در خصوص احیای پلیس آب هم، گفت: وزارت نیرو و برخی دستگاه‌های ذی‌ربط باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند چرا که این موضوع یک قانون مصوب است و باید اجرایی شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس