کد خبر 342334
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در یکساله گذشته عملکرد مسجد جامعی برای ریاست شورا قابل قبول بوده است، گفت: دوطیف سیاسی در شورا همچنان با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص فضای آینده شورای شهر تهران و غلبه مواضع سیاسی بر موضوعات اجتماعی،  اظهار داشت:‌ قطعا نمایندگان مردم در شورای شهر بسیار معقول‌تر و حرفه‌ای‌تر از مباحثی است که این روزها مطرح می‌شود.

وی تصریح کرد: تغییرات انجام شده در هئیت رئیسه شورای بر اساسا قانون بوده و شاهد هستیم که اعضاء به رای یکدیگر احترام می گذارند چرا که اعضاء شورای بر این موضوع واقف هستند چناچنه بخواهند به سمت تمایلات سیاسی گام بردارند از طرف مردم منفور می‌شوند.

سروری در خصوص مدیریت یکساله مسجد جامعی در شورای شهر، گفت: خوشبختانه همکاری خوبی فی‌مابین رئیس سابق شورای شهر و اعضا بود ضمن اینکه یکی از نکات بارز مسجد جامعی اخلاق وی در حوزه مدیریتی بود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران، تصریح کرد:‌ امیدواریم در دوره جدید نیز دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا در شورای شهر با یکدیگر همکاری داشته باشند و همانند یک سال گذشته در تصویب طرح‌ها و لوایح همکاری مطلوبی را داشته باشند.

وی در پایان گفت: چنانچه دو طیف شورا نسبت به موضوعات سیاسی دامن بزنند، قطعا آفت‌های جدی این دو طیف را در بر خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس