کد خبر 342060
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

کارگروه وابسته به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) روز دوشنبه در مورد امکان تغییر زمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر تصمیم گیری می کند

به گزارش مشرق، نشستی با حضور نمایندگان فیفا و بزرگان جهان فوتبال روز دوشنبه در زوریخ برگزار می شود که ریاست این نشست بر عهده شیخ سلمان بن ابراهیم رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC ) است .

در این نشست قرار است در مورد تغییر زمان برگزاری جام جهانی 2022 فطر از تابستان جهنم گونه این کشور به فصل زمستان تصمیم گیری شود.

بزرگان جهان فوتبال از قبیل خاویر تیباس رییس اتحادیه لیگ حرفه فوتبال اسپانیا لالیگا، مسئولان اتحادیه های لیگ های معتبر دنیا و نمایندگان سندیکای بازیکنان حرفه ای در این نشست شرکت می کنند .

بسیاری از کارشناسان از زمان واگذاری میزبانی جام جهانی 2022 به قطر تاکنون مخالفت های خود را به دلیل برگزاری مسابقات در گرمای طاقت فرسای تابستان قطر اعلام کردند.

زمان متعارف برگزاری جام جهانی فوتبال معمولا در خرداد و تیرماه است و تغیییر زمان این رویداد بزرگ فوتبال از تابستان به زمستان مشکل گرمای هوا را حل می کند اما از سویی موجب اختلال در روند متداول لیگ های بزرگ جهان و زیان های مالی به شبکه های تلویزیونی دارای حق پخش لیگ های معتبر اروپایی می شود.

این در حالی است که مسئله سلب میزبانی جام جهانی فوتبال از قطر به اتهام اقدام مسوولان این کشور به پرداخت رشوه برای خرید آرای میزبانی، هنوز قطری ها را رها نکرده است و این موضوع هرازچندگاهی سوژه رسانه ها می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس