اخيرا سخنان به دروغ نسبت داده شده به حسن رحيم پور ازغدي، فرصتي براي سوء استفاده برخي رسانه‌هاي ضدانقلاب را فراهم کرده است.

به گزارش مشرق، جهان نوشت: در همين رابطه تهيه کننده سخنراني استاد رحيم‌پور ازغدي که برنامه وي با عنوان "از خانواده مسلمان تا خانواده اسلامي (2) " مدتي پيش از سيما پخش شد، ضمن تکذيب سخنان منتسب به استاد رحيم پور از رسانه منتشر کننده اين خبر نيز شکايت مي‌کند.
دفتر تهيه کننده برنامه اطلاعيه‌اي صادر کرده است که به شرح زير است:
در تکذيبه مذکور آمده است: عين متن سخنان استاد رحيم‌پور که ساعت 23:45 چهارشنبه 16 تيرماه 89 از شبکه اول سيما با عنوان "از خانواده مسلمان تا خانواده اسلامي- قسمت دوم " پخش شد در سايت اينترنتي ايران سيما (آرشيو برنامه‌هاي صدا و سيما) به نشاني Iransima.ir در اختيار عموم هموطنان مي‌باشد.
سايت ... به دور از اخلاق رسانه‌اي و با اين توضيح که نقل به مضمون!! مي‌کند با عنوان "مرده شور هيکلتان را ببرد "، خبري تحريف شده را با جعل و تقطيع جملات و سپس زمينه‌سازي براي اهانت و فحاشي در قالب کامنت و اظهار نظر مخاطبان!!، خيانت رسانه‌اي کرده و اين جمله را خطاب به همه زناني که نمي‌خواهند باردار شوند، به استاد نسبت داد.
حال آن که در اين سخنراني، ايشان به دو طرف افراط و تفريط در باب کنترل يا عدم کنترل جمعيت پرداخته و سپس با لحني طنز به پرونده طلاق‌هايي خاص در دادگستري اشاره کرده‌ بود که کسي پس از ده سال ازدواج، صرفا با استدلال حفظ ريخت بدنش براي ميهماني‌ها و بدون هيچ عذري از تولد اولين فرزند هم سرباز زده و کار را به طلاق کشيده ‌بود.
سايت مذکور به دروغ وانمود کرد که سخنران در دفاع از کثرت اولاد،‌ براي همه زنان، آن هم به زباني توهين‌آميز تعيين تکليف کرده ‌است!!
متاسفانه سايت‌هاي متعدد ديگر اعم از داخلي و خارجي، قانوني و غيرقانوني نيز همين نقل به مضمون!! را مورد استناد قرار داده و عينا نقل کرده و سپس مقالاتي نيز در پاسخ و نقد نوشته‌اند!!
مايه تاسف است که برخي رسانه‌ها به جاي نقل امانتدارانه و صحيح سخنان و سپس نقد منطقي و اخلاقي احتمالي آن، به دروغ‌پردازي و اهانت روي مي‌آورند.
در صورت عدم جبران و نيز عدم عذرخواهي رسمي "سايت ... " به زودي شکايت حقوقي از اين سايت صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس