کد خبر 341972
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی مقابل تراکتورسازی از نظر فوتبالی خیلی خوب کار کرد و فقط شانس با این تیم یار نبود.

به گزارش مشرق، علی انصاریان در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی که منجر به باخت سرخ پوشان پایتخت شد،‌گفت:‌ پرسپولیس بدشانس بود و اگر شانس با یار تیم بود 5 گل به تیم تبریزی می‌زدیم. به نظر من به جز نتیجه پرسپولیس خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی داشت اما جز بدشانسی چیزی همراه پرسپولیس نبود و با اینکه موقعیت‌های گل زیادی به دست آوردند از آن استفاده نکردند و بازی با باخت تیم همراه بود.

وی ادامه داد:‌ بازیکنان باید از موقعیت‌هایی که گیر می‌آورند نهایت استفاده را ببرند چرا که با دفاع فشرده‌ای که تیم‌های حریف مقابل پرسپولیس انجام می‌دهند خیلی سخت موقعیت گلزنی به دست می آید و باید از کوچکترین فرصت استفاده کرد. دیروز دیدید که تراکتورسازی دو موقعیت گل داشت و به سه گل رسید! در کل از نظر من شانس با پرسپولیس همراه نبود. از نظر من این بهترین بازی پرسپولیس بود که از نظر فوتبالی خیلی خوب کار کردند اما تیم بدشانس بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شعار هواداران در پایان این بازی علیه بازیکنان و کادر فنی این تیم هم اظهار داشت:‌ شعار هواداران طبیعی است چرا که آنها همیشه برد می‌خواهند و دوست دارند تیم‌شان ببرد و باخت را نمی‌پذیرند اما به نظرم باید هر چه سریعتر تیم را جمع و جور کرد.

وی درباره عملکرد استقلال رقیب سنتی پرسپولیس هم تا اینجای لیگ افزود: استقلال تیم خوبی است اما نمی‌توان آن را با پرسپولیس مقایسه کرد. شاید اگر پرسپولیس بازیکنان بهتری می‌گرفت نتایج خوبی به دست می‌آمد و فکر می‌کنم جای چند بازیکن با تجربه در پرسپولیس خالی است البته شاید دایی قصد داشته جوان‌گرایی کند که یک بار او این کار را در تیم ملی فوتبال انجام داد و نتیجه خوبی از آن نگرفت.

انصاریان در مورد اینکه پرسپولیس چه زمانی از این وضعیت بیرون می‌آید، گفت: به نظر من دو برد پشت سر هم به پرسپولیس اعتماد به نفس می دهد. دیروز دو گل از سه گل تراکتورسازی به بازیکنان خودمان خورد و تبدیل به گل شد و این یعنی اینکه تیم کاملا بدشانس بود. من امیدوارم دایی و بازیکنان با هم جمع شوند و تیم را هر چه سریعتر درست کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس