کد خبر 341826
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳

رئیس فدراسیون فوتبال درپاسخ به این سوال که خبر دارید کی‌روش از تیم انگلیسی پیشنهاد دارد، گفت: پیشنهاد لیدز به کی‌روش بازار گرمی است؟

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در مورد دیدار با رئیس جمهور گفت: مراسم برگزار شد و جوایز داده شد کار خوبی بود چند سال است این کار مانده بود اما مکان و افرادی که آمده بودند متناسب نبود و برخی پشت در مانده بود البته وقتی یکباره اعلام می شود وزارت ورزش هم کاری نمی‌تواند بکند. ورزشکاران دوست دارند با رئیس جمهورشان عکس یادگاری بگیرند زیرا جوایز زود خرج می‌شود و می‌رود اما عکس‌ها می‌ماند.

رئیس فدارسیون فوتبال در مورد مبلغ پاداش ورزشکاران که مربوط به دو سال پیش است، گفت: در ورزش تورم نداشتیم و درآمدها ثابت مانده است.

کفاشیان درمورد بازیکنان تیم امید که مشکل خروجی دارند، گفت: دیشب متوجه شدیم که 5 بازیکن مشکل خروجی دارند اما تا فردا اعزام می‌شوند و نمی‌دانم کجای کار گیر بوده و عیبی ندارد. ما چند روز در چین اردو داریم.

وی در مورد پیشنهاد لیدز یونایتدبه کی‌روش، گفت:: واقعا به کی‌روش پیشنهاد شده؟ بازار گرمی است؟! این هفته قرارداد جدید را به کی‌روش ارسال می‌کنیم. قراردادشان را منابع مالی تامین کرده‌ایم و انشالله اگر قرارداد امضا شود می‌بندیم.

وی در مورد اینکه احتمال ماندن کی‌روش همان 99 درصد است، گفت: احتمالش شده 98 درصد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس