کد خبر 341730
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

کارشناس والیبال ایران گفت: شکست ایران برابر فرانسه در رقابت‌های قهرمانی جهان تلنگر به موقعی برای بازیکنان بود.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه در مورد شکست 3 بر یک ایران مقابل فرانسه در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان اظهار داشت: قرار نیست چون ایران پیش از این ایتالیا و آمریکا را شکست داده بتواند خیلی راحت سایر حریفان را هم شکست دهد. مقابل فرانسه نباید بی‌خیال و از قبل پیروز وارد میدان می‌شدیم.

وی با بیان اینکه فکر می کنم ملی‌پوشان ایران فرانسه را دست‌کم گرفته‌اند خاطرنشان کرد: فرانسه تیم قدرتمندی است و سخت به حریفان امتیاز می‌دهد. خطای فردی آنها کم بود و البته از دو بازی گذشته هم ایران را خوب آنالیز کرده بودند. فرانسوی‌ها خطای سرویس کمی داشتند و ریسکی بازی نکردند.

کارشناس والیبال ایران شکست برابر فرانسه را تلنگر به موقعی برای بازیکنان دانست و ادامه داد: تیم فرانسه منطقی بازی کرد از طرفی بازیکنان ایران کمی استرس داشتند. فرانسه تیم خوبی بود که ایران آن را دست‌کم گرفت. اگر در ست دوم 25 بر 14 پیروز شدیم یعنی این توانایی را داشتیم که در ادامه بازی هم بر حریف غلبه کنیم اما دیر به خودمان آمدیم.

کارخانه با بیان اینکه به نظر می‌رسد والیبال ایران هنوز نوسان دارد تصریح کرد: به هر حال باید شکست مقابل فرانسه را فراموش کنیم و با یک ریکاوری ذهنی برای بازی با بلژیک آماده شویم. نباید فراموش کنیم که اگر سایر حریفان را هم دست کم بگیریم همین بلا سرمان می‌آید.

وی گفت: یکی دیگر از عواملی که موجب شد بازی را به فرانسه واگذار کنیم این است که پیش از این دو تیم زیاد با هم بازی نکردند و این یعنی فرانسه کمی ناشناخته بود. شاید هم بازیکنان در باد دو پیروزی قبلی خوابیده بودند. بازیکنان ایران وقتی جلو باشند خیلی خوب بازی می‌کنند اما اگر ابتدای بازی عقب بیفتند به هم می‌ریزند.

کارشناس والیبال ایران با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که بازیکنان ایران کار بزرگی انجام داده و ایتالیا و آمریکا را شکست دادند اظهار داشت: فرانسوی‌ها در بازی با ایران برتر از ما نبودند بلکه انگیزه درونی آنها بالا بود البته تیم ایران هم کمی بدشانس بود.

کارخانه در مورد بازی بعدی ایران مقابل بلژیک گفت: بلژیک را می‌توانیم ببریم ما برتر از آنها هستیم اما باید بدانیم که مقابل بلژیک چه می‌خواهیم. برای پیروزی باید برنامه داشت و تا آخرین لحظه جنگید. والیبال ایران هر وقت منطقی بود برابر حریفان به پیروزی رسید. بلژیک را هم نباید دست کم بگیریم چرا که نتایج خوبی کسب کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    وقتی ازشون توسط مسئولین تقدیر نمی شه توقع برد نداشته باشن
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    دقیقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس