امروز هم همین جریان با ادعای خط امام همانند پیشینیان خود همساز بادشمنان امام و اسلام با سرپیچی از بزرگترین میراث امام و تخطی از رهنمودهای قانونمدارانه ولی فقیه زمان فتنه ای عظیم را ایجاد کردند.

جریان فتنه‌گر مدعی به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در آیین اختتامیه دوره اموزشی "خط امام"  که در سالن عصر آفتاب این مکان مقدس برگزار شد، در جمع دانشجویان بسیجی استان قم با بیان خاطراتی از درس اخلاق حضرت امام خمینی(ره) در نجف اشرف، خاطر نشان کرد: حضرت امام همواره تاکید می کردند تا جوان هستید خود را اصلاح کنید، چرا که در کهنسالی این کار بسیار مشکل می شود.

وی خاطرنشان کرد: خود حضرت امام نیز شالوده و عمده  تکامل علمی و معنوی را در دروره جوانی به دست آورده بود و مهمترین آثار عرفانی و اخلاقی امام در قبل از 30 سالگی تالیف شده است.

نماینده ولی فقیه با استناد به آیات قرآن، سبکباری از تعلقات دنیوی را زمینه سبکبالی برای عروج به عبودیت حق دانست و افزود: مطابق آمار 72 درصد شهدا در رده سنی بین 14 تا 20 سالگی قرار دارند که  این واقعیت نشان دهنده  این است  که نوجونان و جوانان به دلیل دلبستگی کمتر به تعلقات دنیوی  بیشتر از دیگران بسوی قله ایثار و شهادت صعود کرده اند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: طبق روایات نیز اکثر یاران و اصحاب امام زمان (عج) از جوانان هستند.

یار دیرین امام خمینی  در بخش دیگر سخنان خود با اشاره  به کتاب کشف اسرار و سخنرانی امام در چهارم ابان 1343  تاکید کرد: حضرت امام خمینی از سالها قبل از اغاز نهضت به نظریه ولایت فقیه رسیده بودند و نهضت را بر این اساس آغازکردند. حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در ادامه از چاپ مقاله ای که خلاف این واقعیت را به قلم یکی از اصحاب فتنه در نشریه موسسه ای که وظیفه حفظ و صیانت از آثار امام را دارد، به حضرت امام نسبت میدهد، ابراز تاسف کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه منتظر واقعی امام زمان (عج) کسی است که با انجام وظایف شرعی در هرلحظه آماده بی چون و چرای ظهور باشد، پیروی از ولایت فقیه را زمینه و تمرینی برای آمادگی ظهور و تقابل آگاهانه با آن را نشانه نفاق دانست.

ایشان افزود : همواره درطول تاریخ کسانی بوده اند که می گفتندخدا را قبول داریم اما پیامبر را انکار می کردند در زمانی دیگر همین جریان مدعی بودند پیامبر(ص) را قبول دارند اما جانشینی علی(ع) را منکر شدند و در زمانی دیگر می گفتند امام زمان(ع) را قبول داریم اما امام خمینی را قبول نداشتند.

وی در ادامه گفت: امروز هم همین جریان با ادعای خط امام همانند پیشینیان خود همساز بادشمنان امام و اسلام با سرپیچی از بزرگترین میراث امام و تخطی از رهنمودهای قانونمدارانه ولی فقیه زمان فتنه ای عظیم را ایجاد کردند.

یار دیرین و عضو دفتر امام، دسیسه های پس از رحلت امام خمینی را بسیار بیشتر از زمان حیات ایشان دانست و گفت: امروز دشمنی ها و توطئه های مستکبران و ایادی داخلی آنها بسیار بیشتر و پیچیده تر شده  است و برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ، ستون اصلی آن یعنی ولایت فقیه را نشانه گرفته اند.

وی تصریح کرد برای دوست و دشمن ثابت شده است همانطور که حدوث انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، از برکات ولایت فقیه بوده، بقا و دوام  آن هم در گرو ولایت فقیه و تداوم پیوند مستحکم مردم با ولی فقیه است.
 



منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محسن ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    با تشکر از حاج آقای رحیمیان بصیر.درود بر امام عزیزمان خمینی
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    پس میزان رای ملت است و دهها جمله شبیه این چه تعبیری دارد
  • محمد ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    مشرق: من این همه توضیح در جواب این کامنت نوشتم که برای تنویر افکار عمومی بسیار لازم بود. چرا منتشر نکردی؟ آیا با مذاق ولایت مدارانه شما ناسازگاری داشت؟!!!
  • محمد ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    لطفا توضیح اول را بگذارید
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    همان شخصی که این جمله را گفته قائل به ولایت فقیه هم است. بنابر این به نظر امام این دو جمله با هم تعارض ندارد و قابل جمع است.
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    اعتقاد تدریجی به باوری فی نفسه مذموم و مشئوم نیست.مثلا امام در ماجرای انجمنهای ایالتی ولایتی نظرشان در مورد حق رای بانوان چیز دیگری بود و یا ابتدا از حکومت اسلامی صحبت میکردند.در واقع ایشان اعتقاد تدریجی را عیب تلقی کرده اند در حالیکه بعضی از احکام در قرآن تدریجا مستقر شده اند.مثل جرمت خمر.اشکال به ایشان این است که در مورد تبیین فرمایش امام مآل اندیشی نکردند
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    ناشناس محترم هیچکس در پی بیان سخنان متعارض نیست .بنابراین وحدت گوینده دلیل عدم تعارض نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس