کد خبر 341643
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز از نتیجه دیدار تیمش مقابل نفت تهران ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه نخست هر دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند ولی در نیمه دوم بازی خوبی را شاهد بودیم و توپ دائم در حال گردش بود.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم و با وجود اینکه روز گذشته تمرینات خاصی با مدافعان‌مان داشتیم روی اشتباهات آنها گل دریافت کردیم. متأسفانه مدافعان ما تمرکز لازم را نداشتند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: بعد از گل تغییراتی داشتیم و توانستیم کار را به تساوی بکشانیم ولی با این وجود به هیچ وجه از نتیجه بازی راضی نیستم.

تارتار در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر تعویض‌هایش گفت: مربی باید تغییراتی بدهد و به نتیجه‌ای که می‌خواهد برسد. اگر امروز تغییراتی داشتیم دلیل بر این نیست که بازیکن تعویضی در زمین مشکل داشته است.

وی تصریح کرد: ما در هفت بازی گذشته با تیم‌هایی بازی کردیم که سه تیم از آنها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند. شکست مقابل استقلال و سپاهان چندان عجیب و دور از انتظار نیست و در سال دوم لیگ برتری شدن فوتبالدوستان نباید انتظار زیادی از ما داشته باشند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز ادامه داد: این مسائل توجیهی در عدم نتیجه‌گیری گسترش فولاد نیست. نتایجی که کسب کرده‌ایم برای من چندان راضی‌کننده نبوده است اما باید توجه کنیم که سال گذشته همین تیم نفت تهران در دیدارهای رفت و برگشت ما را شکست داد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اعتراض بایرامی به تعویضش گفت: تنها چیزی که وی به من گفت این بود که می‌توانستیم مقابل حریف به گل برسیم و اعتراض خاصی نکرد. ولی اگر بایرامی پیراهن تیمش را بر زمین زده باشد با این بازیکن برخورد خواهیم کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس