کد خبر 340763
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مراسم آغازین اجلاس شانزدهم از دوره چهارم خبرگان ساعت 8 و 30 دقیقه صبح فردا با سخنرانی آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

به گزار مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: پس از سخنرانی نایب رئیس اول، نطق‌های پیش از دستور اعضا را خواهیم داشت و در ادامه کمیته تدوین بیانیه پایانی مجلس خبرگان با رأی اعضا تشکیل می‌شود که مأموریت آن، دریافت دیدگاه‌های اعضا درباره این بیانیه است.

وی گفت: محورهای مورد نظر اعضای خبرگان در بیانیه پایانی به رأی گذاشته می‌شود و پس از تصویب، تدوین و در جلسه پایانی قرائت خواهد شد.

سیداحمد خاتمی افزود: در این اجلاس از دو میهمان برای تبیین مسائل فرهنگی کشور و نیز رویدادهای منطقه‌ای دعوت شده است که بر این اساس، عمده‌ترین مسائل فرهنگی کشور با حضور آقای مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نقد و بررسی می شود.
وی گفت: برای موضوع دیگر نیز از یکی از شخصیت‌های آگاه در حوزه مسائل و رویدادهای منطقه‌ای دعوت شده است که پس از سخنرانی هر یک از این دو میهمان، پنج نفر از اعضای خبرگان، هر یک به مدت 10 دقیقه اظهار نظر می‌کنند.

سیداحمد خاتمی افزود: در این اجلاس طرح‌هایی نیز در کمیسیون آیین‌نامه مجلس خبرگان بررسی خواهد شد.

وی حضور اعضای مجلس خبرگان در مرقد مطهر امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در روز پنجشنبه را برنامه پایانی اجلاس شانزدهم اعلام کرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس