کد خبر 340408
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

فیلمی که می بینید، به صورت اختصاصی توسط مشرق، از مراسم تشییع آن معلم مجاهد تهیه شده است. با هدیه یک صلوات به روح پاکش، به تماشای آخرین وداع با استاد دادگسترنیا می نشینیم

گروه جهاد و مقاومت مشرق - حاج حمید دادگسترنیا، امروز بر دوش خیل شاگردان و همرزمانش، تا آرامگاه ابدی اش تشییع شد.

فیلم/ به گزارش خبرنگار مشرق،  آموزگار ارزش های اصیل نهضت روح الله و مجاهدِ خستگی ناپذیر میدان های فرهنگی روز گذشته در جاده تهران قم، بر اثر برخورد یک خودرو، جان به جان آفرین تقدیم کرد.

مراسم تشییع پیکر آن معلم فرزانه، از مقابل دبیرستان میزان که سال ها مدیریت آن را بر عهده داشت، بر دوش خیل شاگردان، همرزمان و همکارانش تشییع شد و پس از انتقال به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) در جوار آن عزیز، آرام گرفت.

فیلمی که می بینید، به صورت اختصاصی توسط مشرق، از مراسم تشییع آن معلم مجاهد تهیه شده است. با هدیه یک صلوات به روح پاکش، به تماشای آخرین وداع با استاد دادگسترنیا می نشینیم:


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن طهرانی مقدم ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    0 0
    خداوند روح بلند این عزیز را با حضرت ارباب , مولی الکونین سیدالشهدا ع محشور گرداند. این عزیز علاوه بر تاسیس و راه اندازی مجتمع میزان که محل تربیت جوانان مومن و حزب اللهی است, از سال 76تاکنون برنامه اردوی جهادی را در استان خوزستان به ویژه منطقه شوش دانیال و مناطق محروم اطراف آن راه اندازی کرد که علاوه بر محرومیت زدایی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و نقاط مرزی موجب تقویت امنیت در نقاط حساس کشور میشد. به علاوه خود این برنامه باعث رشد بیشتر دانش آموزان از جنبه های مختلف تربیتی میشد. این عزیز عنایت ویژه ای به ایتام داشت و حدود بیش از 200 واحد مسکونی در قالب اردوی جهادی به کمک دانش آموزانش احداث کرد که غالب آنها مربوط به ایتام بود. علاوه بر این پیگیر امور درمانی محرومین و ایتام و حتی تحصیلشان بود طوری که حدود 25تا 30 مدرسه در این سالیان پربرکت اردو جهادی احداث نمود. آنقدر به امور ایتام اهتمام داشت که در منطقه شوش به ایشان ابوالایتام میگفتند. ایشان محور اصلی در برنامه دهه محرم مجتمع بود و اهتمام ویژه ای در جااندازی نماز اول وقت داشت. اهل نماز شب بود و بسیار اهل گریه بر ارباب بود و عاشق کربلا. ایشان مولف و برنامه ریز کتاب روش میزان بود و حتی این روش تربیتی را در مناطق دیگری از کشورمان و حتی خارج از مرزها در برخی مناطق عراق و افغانستان پیاده کرده بود. ایشان با کارهای جهادی اش دلهای شکسته بسیاری را تسکین داد و گره های زیادی را اعم از مسکن و درمان و ازدواج و جهیزیه و....راباز کرد. رزمنده جبهه بود و منش بسیجی وار و ساده خود را هیچگاه فراموش نکرد و کنار نگذاشت و تا آخرین لحظه عمر ساده زیست و ساده پوش و خاکی بود. سرانجام در میان چشمان بهت زده همگان پر کشید و به رفقای شهیدش خصوصا علی بلورچی پیوست. دوحش شاد و راهش پر رهرو.
  • جباری ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    0 0
    به یاد نمازجماعت هایی که ایشون امام بود به یاد تک تک لحظات اردوهای جهادی که از ایشون صفا وصمیمیت و لطف و اخلاص میدیدیم به یاد صحبت های بین دو نماز, صحبت های تو اردو خصوصا اختتامیه اردو جهادی به یاد همه شوخی های بانمک و بدون گناهشون به یاد نمازشب هاشون تو اردوی جهادی به یادگریه های دهه محرم شون مدرسه به یاد آرامش مثال زدنی شون به یاد خاطرات جبهه ایشون خصوصا از شهید بلورچی به یاد فوتبال های پنجشنبه عصر دبیرستان به یاد کربلایی که با ایشون فقط تا دم مرز رفتیم و برگشتیم به یاد همه روزهای شیرینی که مثل برق و باد گذشت و حالا آقادادگستر ما رفتن پیش رفقای شهیدشون و ماموندیم و داغی بزرگ که به دل ما مونده و یکی مثل خودشون باید باشه تا ما آروم بشیم
  • مرتضی ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    0 0
    داغمون تازه تر شد .... امشب که شب اول قبر معلم بزرگوارمان است ان شالله امام رضا امام الرئوف انیس النفوس میزبانی می کنند از این بنده ایی که وجودش در یک کلمه برکت بود.
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    0 0
    ایشون رو یکی دو بار بیشتر زیارت نکردم ولی عجیب دلم سوخت با خبر فوتشون کمتر کسی بود که این خبر رو بشنوه وو چشماش بارونی نشه واقعاً بعضیها چقدر پاک زندگی میکنن و پاک از دنیا میرن و چقدر اونهایی که از نزدیک ایشون رو میشناخنتن و در ارتباط بودن،ایشون رو دوست داشتنو عاشقش بودن. خدا با اربابش حسین(ع) محشورشون کنه.
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 0
    ایشونو که دیدم یاد حاج حمید خودمون افتادم. خدا هر دوشونو غریق رحمت کنه. تعریف مدرسه میزان رو زیاد شنیدم. شادی روحشون صلوات
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 0
    همیشه متین و باوقار قدم برمیداشتن و با ورودشون توی هر کلاس و هر سالنی آرامش رو به همه بچه ها هدیه می دادن
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 0
    همیشه متین و باوقار قدم برمیداشتن و با ورودشون توی هر کلاس و هر سالنی آرامش رو به همه بچه ها هدیه می دادن
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 0
    با عرض سلام وتسليت... من راستش ايشون رواصلا نديده بودم وفقط از موقع پركشيدنشون تا حالا شناخت خيلي كمي ازطريق رفقا وفاميلشون ازشون پيدا كردم وازلحظه ي شنيدن خبر خيلى داغونم مثل اينكه عزيزترين وآشناترين ونزديكترين فرد بهم باشه وهر چه ميگذره وبيشتر در موردشون ميشنوم حالم بدتر ميشه وبيشتر بهم ثابت ميشه كه ايشون خيلى گل بودن وخداوند گل چينه روزگاره... اميدوارم اينقدر كه من اين روزهاو شبا به يادشون بودم منم قابل باشم كه ايشون منو وخانوادم رو دعا كنن چون احساس ميكنم ايشون مثل بابام بودن آرزوى صبر برا خانوادشون دارم واز شون ميخام كه من ناچيز روهم در غم بزرگشون شريك بدونن. روحشون شاد...
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 0
    سلام وعرض تسليت... چرا فيلم تشييع مرحوم باز نميشه ممنون ميشم جوابم رو بدين
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 0
    سلام وعرض تسليت... چرا فيلم تشييع مرحوم باز نميشه ممنون ميشم جوابم رو بدين

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس