کد خبر 340148
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴

نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده نشان می دهد میزان حمایت مردم اسکاتلند از استقلال این کشور از انگلیس به بیش از ۴۷ درصد رسیده که این رقم نسبت به نظرسنجی قبلی ۴ درصد بیشتر شده است.

به گزارش مشرق، نظرسنجی جدید روزنامه دیلی میل حاکی از آن است که پس از مناظره نهایی تلویزیونی میزان حمایت مردم از استقلال اسکاتلند به بیش از 47 درصد رسیده است، این رقم در نظرسنجی قبلی 43 درصد بوده است.

بر اساس این گزارش افزایش حمایت مردم اسکاتلند از استقلال این کشور از انگلیس در شرایطی است که تنها کمتر از 3 هفته به برگزاری همه پرسی  تاریخی برای استقلال این کشور از انگلیس باقی مانده است.

آلکس سالموند رهبر حزب ملی اسکاتلند که حامی اصلی استقلال این کشور از انگلیس است در مناظره تلویزیونی با آلیستر دارلینگ رهبر کمپین مخالف استقلال اسکاتلند شرکت کرده و به نظر می رسد در این مناظره توانسته است به پیروزی برسد.

در این نظرسنجی همچنین میزان حمایت مردم اسکاتلند از عدم استقلال این کشور به 53 درصد رسیده که نسبت به 57 درصد قبل بیش از 4 درصد کاهش داشته است.

دو روز پیش نیز بیش از 200 نفر از رهبران تجاری و بازرگانی اسکاتلند نامه سرگشاده ای را امضا کردند و در آن از استقلال این کشور از انگلیس حمایت نموده اند. رهبران تجاری اسکاتلند بر این باورند که استقلال از انگلیس به نفع منافع اقتصادی این کشور خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    روباه پیر داره کوچکتر میشه
  • خوزستان ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    مرگ بر انگلیس.زود زود زود تجزیه بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس