کد خبر 340084
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص) در ارتباط با سامانه بردبلند باور 373 گفت: ما به مرحله خوبي رسيده‌ايم و تضمين مي‌دهيم در يک رزمايش بزرگ اين موشک و ساير موشک‌هاي ديگر که هم‌ رده با اين سامانه است عملياتي کنيم.

به گزارش مشرق، امير فرزاد اسماعيلي در حاشيه مراسم تجديد ميثاق فرماندهان، مسئولان و معاونان قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در ارتباط با سامانه باور 373 اظهار داشت: از سال گذشته زيرساخت‌هاي سامانه بردبلند باور 373 تقريبا به مراحل خوبي رسيده و شليک موفقي داشته که تست‌هاي ديگر آن در حال انجام است.

وي گفت: ما از لحظه‌اي که اين سامانه را کليد زديم ورود به سامانه يکپارچه را پذيرفته‌ايم، ما سامانه‌هاي بومي خودمان را به همه سامانه‌هاي دنيا ترجيح مي‌دهيم و انشاالله به زودي به صورت عملي از اين سامانه‌ها استفاده خواهيم کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص) در پاسخ به سوالي مبني براينکه طبق برنامه، سامانه باور 373 بايد تا پايان سال 94 وارد سيستم يکپارچه شود، پاسخ داد: ما به مرحله خوبي رسيده‌ايم و تضمين مي‌دهيم در يک رزمايش بزرگ اين موشک و ساير موشک‌هاي ديگر که هم‌ رده با اين سامانه است را عملياتي کنيم.

اسماعيلي همچنين در پاسخ به سوالي در راستاي برگزاري رزمايش‌هاي مشترک پدافند هوايي با سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: پدافند هوايي از زماني که تاسيس شد اين افتخار را داشته که در همه رزمايش‌ها حضور داشته باشد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص) در پايان تصريح کرد: قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا (ص) رزمايشي جداگانه و تک‌محوري ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیا ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    قراراه پدافند هوایی خاتم الانبیا نمادی واقعی از خودباوری و همکاری سپاه و ارتش هست
  • پسر ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    وقتی آدم خودش درست کنه میدونه چطور کار میکنه تا وقتی که بخره فقط مونده پولمونو از روسیه نفهم پس بگیریم که فقط دنبال منافع خودش
  • ناشناس ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    فکر کنم پس دادن
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    0 0
    مشرق ببینم میتونی جربزه نشون بدی از مرکز تکنولوژی های نامتعارف چیزی گیر بیاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس