کد خبر 340078
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از حریق یک کارخانه تولید بلوک‌های سقفی برای ششمین بار متوالی در امسال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهدی رضایی مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، در این باره گفت: در ساعت 21 روز گذشته یک مورد حادثه حریق به آدرس بزرگراه آسیایی، نبش آزادی 135 به مرکز فوریت‌های آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان ایستگاه 36 برای ششمین بار متوالی در سال جاری به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود و با توجه به اینکه حریق در مجاورت مخزن‌های مواد شیمیایی قرار داشت بلافاصله درخواست تامین خاک و شن شد و آتش نشانان نیز از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند.

رضایی با بیان اینکه پس از مدتی شعله‌های آتش تحت کنترل آتش نشانان درآمده و مدتی بعد نیز آتش به طور کامل مهار و اطفا شد خاطر نشان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد و خوشبختانه علیرغم خسارات ریالی بالا مورد مصدوم و فوتی در این حادثه گزارش نشد.

سقوط تیر چراغ برق روی وانت پیکان

مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد همچنین از برخورد یک دستگاه وانت پیکان با تیر چراغ برق در بلوار طوس 33 این شهر خبر داد و گفت: این وانت پیکان حین حرکت در مسیر به دلیل نامعلومی منحرف شده و پس از برخورد به تیر چراغ برق از حرکت باز ایستاده که در این حین تیر چراغ برق به روی خودرو سقوط کرده است.

وی با بیان اینکه راننده این خودرو دچار آسیب دیدگی شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: عوامل گروه نجات ایستگاه هفتم پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته رضایی، علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس