کد خبر 339485
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷

یک عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم به تمسخر تشکیلات جدید‌التأسیس اصلاح‌طلبان موسوم به «ندا» پرداخت.

به گزارش مشرق، یک عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم به تمسخر تشکیلات جدید‌التأسیس اصلاح‌طلبان موسوم به «ندا» پرداخت.

احمدپورنجاتی در فیس‌بوک نوشت: شنیده‌ام یک فقره «آقا صادق خرازی» به قصد قربت و لابد برای پیشبرد روند اصلاح‌طلبی، یک تشکیلات درست کرده‌اند به نام «ندا»؛ نسل دومی‌های اصلاحات! مبارک است!!

وی ادامه می‌دهد: البته «ما ملت شریف و شهیدپرور و همیشه حاضر در صحنه»، بخیل نیستیم اما متأسفانه اندکی «دو هزاری» ما کژ و کوژ شده و متوجه نمی‌شویم که برخی عزیزان- که بنابر اخبار هدهد فضول- در انتخابات 92 عنایتشان شامل حال سردار قالیباف بود، همچنین یهویی دچار «ویار اصلاحات پاستوریزه» شده‌اند و انشاءالله برای مجلس آینده، «ندا»یشان در خواهد آمد؟!
وی ادامه می‌دهد: این «نوه»ی نسل سومی «عمه جان» بنده هم قصد دارد تشکیلاتی درست کند به نام: «نسا»؛ نسل سومی‌های اصلاحات!

از سوی دیگر علی افشاری از نوچه‌های مشترک نهضت آزادی و حزب مشارکت که اکنون در آمریکا به سر می‌برد، «ندا» را محافظه‌کار خواند و در وبسایت رادیو زمانه نوشت: گرایش سیاسی حزب ندای ایرانیان، عقب‌نشینی به دوران ماقبل اصلاح‌طلبی گروه‌های خط امامی و عقبگرد از تحولات سیاسی و نظری اصلاح‌طلبان از نیمه دوم دهه هفتاد است.

تفاوت اصلی آنها در نزدیک شدن به آیت‌الله خامنه‌ای و سرمایه‌گذاری روی اعتمادسازی با رهبری است و بار اصلی مشکلات در مواجهه با رأس هرم قدرت را ناشی از تندروی اصلاح‌طلبان معرفی می‌کنند. آنها می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند و از این طریق اهداف اصلاح‌طلبانه را جلو ببرند.
وی می‌افزاید: اما سر بر آوردن این گروه مؤید شکل‌گیری محافظه‌کاری سیاسی در بخشی از فعالان سیاسی داخل کشور است که از تنگناهای سیاست‌ورزی هزینه‌دار مستأصل شده‌اند.
وی تصریح می‌کند: عقبگرد اصلاح‌طلبان و فاصله‌گیری از مشی موسوی و کروبی و همراهی آنها با معیارهای تحول‌خواهی محافظه‌کار، زمینه را برای شکل‌گیری تشکلی مانند ندا مساعد کرده است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    این حزب ندا بوی فتنه جدیدی میده و یک ارتباطی با نام ندا آقا سلطان داره.
  • محمدی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    دعوای پورنجاتی و افشاری و امثالهم با صادق حرازی دعوای زرگریه. وجه تسمیه این حرکت تداعی کننده مچبند سبز اعضای منافقین در عراق و ترکیه و اروپا و نیورک بود که هم صدا با منافقین جدید ،روی مچبندشان نوشته بود « ما همه ندا هستیم» و از قضا رده سنی شون هم به نسل دوم می خورد تا سوم. فتنه ای که قوه قضائیه بخوبی چشمش را در نیاورد،همچنان افراط آور است.
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا واجب نکرده شما اظهار نظر کنی... البته من خودم حالم از هر چی اصلاحات چیه به هم میخوره...
  • امیر تبریز اوغلی ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    افسادات. اصلاحات. فتنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس