کد خبر 338557
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳۵ ساعته فردی خبر داد که در یک پُست ایست و بازرسی، یک مامور نیروی انتظامی را با سلاح گرم به شهادت رساند و یک سرباز وظیفه را نیز مجروح کرده بود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به دستگیری عامل شهادت یک مامور پلیس ظرف مدت زمان 35 ساعت، در تشریح این عملیات اظهار داشت: ساعت  3و 30 دقیقه 31 مرداد ماه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنارک با خبر شدند شروری مسلح با به شهادت رساندن یکی از ماموران انتظامی ایست و بازرسی "سه راهی کهیر" و مجروح نمودن یک سرباز وظیفه از محل متواری شده است.

رحیمی افزود: پس از این گزارش بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و تحقیقات وسیعی راجهت شناسایی قاتل فراری آغاز و در همان تحقیقات اولیه با بررسی صحنه جرم و آثار به جا مانده از متهم، هویت وی را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی، چندین اکیپ از پلیس‌های تخصصی تشکیل و با به کارگیری منابع اطلاعاتی و رد زنی‌های پی در پی، محل‌هایی که احتمال می رفت قاتل به آنجا پناه برده و مخفی شده باشد، بررسی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اقدامات فنی تخصصی پلیس ادامه داشت تا اینکه منزل پدر زن متهم شناسایی و در بازرسی از محل، سلاح و مهمات صحنه درگیری کشف شد، ولی اثری از قاتل نبود واهالی آن خانه عنوان کردند وی ساعت 6 صبح همان روز به خانه آمده و ضمن درگیری با آنان بعد از حدود نیم ساعت آن مکان را ترک کرده است و هیچگونه اطلاعی از او ندارند.

وی خاطرنشان کرد: پس از حدود 35 ساعت تعقیب و مراقبت و تلاش‌های تخصصی و شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان "کنارک" و یگان تکاوری عمار، مخفیگاه متهم در جنگل‌ها و تپه‌های روستای "بلال آباد" حدود 50 کیلومتری شهرستان کنارک شناسایی و پس از ساعت‌ها پیاده روی، منطقه به طور کامل پاکسازی و شرور فراری که داخل یک کپر مخفی شده بود، ساعت 17 روز گذشته در اقدامی غافلگیرانه محاصره و دستگیر شد و در همان بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود اعتراف کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پلیس خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس