کد خبر 33845
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۱

داوود اميريان همراه با رمان طنز «يگان قاطريزه»، مجموعه‌ها‌ي داستان «حلزون من گم شده» و «خمپاره‌ي فاسد» را منتشر مي‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، اميريان درباره‌ي رمان طنز «يگان قاطريزه» گفت: اين رمان پيش‌تر قرار بود با نام «گردان رخش رستم» منتشر شود که من نام آن را تغيير دادم و اکنون قرار است با نام «يگان قاطريزه» تا نمايشگاه کتاب توسط انتشارات کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان منتشر شود.

به گفته‌ي نويسنده، اين رمان ماجراي چند رزمنده است که سرپرستي يک گردان قاطر را در دست مي‌گيرند و همين گردان موجب رخ دادن اتفاقات طنزي مي‌شود.

او همچنين به مجموعه‌ي داستان «خمپاره‌ي فاسد» اشاره و عنوان کرد: اين مجموعه اکنون در حال تصويرگري است و قرار است توسط کنگره‌ي سرداران شهيد همدان به چاپ برسد.

به گفته‌ي او، «خمپاره‌ي فاسد» شامل 30 داستان کوتاه طنز مي‌شود که براي نوجوانان نوشته شده است.

اميريان همچنين به تغيير نام مجموعه‌ي داستان کوتاه خود با عنوان «پرستوها به لانه بازمي‌گردند» اشاره و عنوان کرد: نام اين مجموعه را تغيير داده‌ام و اين مجموعه‌ي داستان که درباره‌ي وقايع خرمشهر در زمان سقوط است، با نام «حلزون من گم شده» سال آينده در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان به چاپ مي‌رسد.

داوود اميريان سال گذشته نيز مجموعه‌ي پنج‌جلدي داستان‌هاي طنز دفاع مقدس را با عنوان «ترکش‌هاي ولگرد» از سوي نشر شاهد منتشر کرد.

اين مجموعه‌ پنج جلد «برادران مزدور»، «جاسم رمبو»، «شمر و صدام و يارانش»، «مارادونا در سنگر دشمن» و «داماد فرمانده‌ي لشگر» را شامل مي‌شود که هر کتاب با حدود پنج تا هفت داستان همراه است.



 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس