کد خبر 338321
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

۲ ووشوکار نوجوان کشورمان در المپیک نانجینگ با شکست در فینال به مدال نقره بسنده کردند.

به گزارش مشرق، تیم ملی اعزامی ایران به بازی‌های تابستانی نوجوانان، متشکل از 6 ووشوکار (3 نفر در ساندا و 3 نفر در تالو) بود که امروز (یک‌شنبه) به کار خود پایان دادند. در انتها نیز 3 مدال برای کاروان اعزامی به ثبت رسید که 2 نقره و یک برنز را شامل می‌شد.

صبا شریفی، ملی‌پوش 60 کیلوگرم ووشوی ایران در دیدار نهایی المپیک نوجوانان به مصاف حریفی از ویتنام رفت که در کارنامه‌اش عنوان قهرمانی جهان را داشت. وی در پایان مبارزه با این حریف قدرتمند به مدال نقره بسنده کرد و روی سکوی دومی ایستاد. وی در دوره‌های قبل موفق شده بود حریفانی از برزیل و روسیه را شکست دهد.

مهدی محمدی در دیدار نهایی وزن 52 کیلوگرم به مصاف حریفی از چین رفت. وی در این جدال مغلوب حریف شد که در کارنامه‌اش قهرمانی جوانان جهان در سال 2014 را داشت. در فینال آن مسابقات نیز این 2 نفر با یکدیگر روبرو شدند که حریف چینی موفق به کسب مدال طلا شده بود. محمدی در دور قبل بر حریف فرانسوی غلبه کرده و به این دور رسیده بود.

دیروز (شنبه) هم محسن شهبازی در وزن 70 کیلوگرم برابر حریفی از چین قرار گرفت. وی در این نبرد شکست خورد تا به مدال برنز این رقابت‌ها بسنده کند. این ملی‌پوش ساندا در دور قبل این پیکارها بر حریفی از گرجستان غلبه کرده بود.

همچنین امیر داراربی موفق شد عنوان سومی فرم تای چی چوان را به نام خود ثبت کند اما در مجموع 2 فرم به عنوان چهارمی بسنده کرد و نتوانست روی سکو برود.

در بخش بانوان، حمیده برخور به اجرای تای چی چوان پرداخت که به مقامی بهتر از ششمی نرسید. وی در تای چی جین نیز که دیروز برگزار شد، همین عنوان را به دست آورده بود تا در مجموع، ششم شود.

نفیسه پورگنجی نیز در مجموع 2 فرم، به عنوان چهارمی رسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    ببخشید مشرق ما تا الان چندمیم؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس