انتشارات روایت فتح اعلام کرد علاوه بر ارائه ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاهی، به ازای خرید تا سقف ۲۰ هزار تومان از غرفه روایت فتح، بن تخفیف ۲۰ هزار تومانی برای خرید از فروشگاه کتاب روایت فتح ارائه دهد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، بخش رسانه‌ای مؤسسه انتشاراتی روایت فتح در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی حضور داشته و به ارائه محصولات فرهنگی خود می‌پردازد.

مؤسسه انتشاراتی روایت فتح در این نمایشگاه به ارائه محصولات رسانه‌ای خود با 20 درصد تخفیف خواهد پرداخت که این تخفیفات شامل مستندات داخلی، خارجی و مستندهای سیدمرتضی آوینی خواهد شد.
 
این انتشارات علاوه بر ارائه 20 درصد تخفیف نمایشگاهی در نظر دارد تا به هر فردی که تا سقف 20 هزار تومان از غرفه روایت فتح خرید دارد، یک بن تخفیف 20 هزار تومانی برای خرید از فروشگاه کتاب روایت فتح ارائه دهد که این بن تخفیف برای اعضای باشگاه مخاطبان روایت فتح به صورت رایگان خواهد بود.
 
به گفته حسن علایی مدیرعامل مؤسسه انتشاراتی روایت فتح، ارگان‌ها و مراکزی که تمایل به تکمیل آرشیو خود دارند، می‌توانند در نمایشگاه ثبت‌نام کنند و از تخفیف و شرایط ویژه بهره‌مند شوند.
 
 نمایشگاه «رسانه دیجیتال انقلاب اسلامی» از یکم تا هفتم شهریور سال جاری(1393) در قالب 300 غرفه در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس