فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای دفاع از کشور از پیشرفته‌ترین ادوات استفاده می‌کنیم و همه مرزهای هوایی، زمینی و دریایی کشور امن است.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان با اشاره به دستاوردهای جدید ارتش و به‌کارگیری آن در دفاع از کشور ابراز داشت: این قابلیت در نیروهای مسلح وجود دارد که با جدیدترین دستاوردهای خود با هر نوع تهدیدی به شدت برخورد کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به تجهیزات نوین، پیشرفته و به‌روزی که در اختیار داریم در زمین، هوا و دریا از نظر موشکی در نقطه بالایی از آمادگی رزمی و دفاعی جای داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با استناد و تکیه بر این تجهیزات، بنیه اعتقادی و روح ولایتمداری که در نیروها و کارکنان نیروهای مسلح وجود دارد هیچ جای نگرانی نیست.

پوردستان در مورد تفاوت جوانان امروز که در بدنه نیروهای مسلح مشغول به خدمت هستند با جوانان ایام جنگ تحمیلی تصریح کرد: خوشبختانه نیروهایی که امروزه جذب می‌کنیم با همان نیت و انگیزه‌هایی که در جوانان روزهای آغازین انقلاب اسلامی مشاهده کردیم وارد عرصه خدمت‌‌گذاری شدند و همان روحیه تدین، ولایت‌پذیری، نشاط، شادابی و عرق ملی و دینی را دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: از جهت نیروهای انسانی نیز در وضعیت بسیار بالایی هستیم، این نیروهای ارزشی که حرف اصلی و تعیین‌کننده را در میادین مختلف می‌زنند با همان روحیات دوران جنگ انجام وظیفه می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس