کد خبر 337128
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

جوان 20 ساله اي که 261 بسته ترياک به وزن 3 کيلو و 100 گرم را بلعيده بود در شهرستان سربيشه خراسان جنوبي دستگير شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرماندهي انتظامي شهرستان سربيشه گفت : مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر به همراه اکيپ گشت يگان امداد هنگام کنترل خودروهاي عبوري به جوان 20 ساله اي که از زابل به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک شده و وي را براي بازرسي دقيق تر به ستاد انتظامي شهرستان منتقل کردند.

سرهنگ "سرفرازي " افزود:با بررسي هاي اوليه مشخص شد که متهم مواد مخدر را بصورت بلعي حمل مي کند که با انجام يکسري اقدامات ، 261 بسته ترياک به وزن 3 کيلو و 100 گرم از متهم کشف شد.

کشف 3 کيلو ترياک از معده قاچاقچي+عکس

وي حمل مواد مخدر به صورت معده اي را خطرناک ترين نوع انتقال مواد افيوني دانست و تصريح کرد : در اين روش حمل ، جان فرد حامل مواد مخدر بشدت در معرض خطر قرار مي گيرد و احتمال زنده ماندن وي و رسيدن به مقصد در سطح پاييني قرار خواهد گرفت.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس