کد خبر 336508
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: با کمک اسپانسر قصد داریم در بعضی از بازیهای خاص برای تماشاگران کنسرت زنده موسیقی برگزار کنیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الله بهمنی در خصوص برنامه‌های فرهنگی سازمان لیگ برای حضور هواداران در استادیوم های فوتبال گفت: برنامه‌هایی برای تشویق حضور تماشاگران در استادیوم ها داریم به عنوان مثال در حال مذاکره با اسپانسر هستیم تا بتوانیم با کمک آنها در بعضی از بازی‌های خاص کنسرت زنده موسیقی برگزار کنیم تا هواداران بیشتری به استادیوم‌ها بیایند.

وی ادامه داد: در بعد فرهنگی هم تغییراتی در کارها داشته‌ایم به طوری که این موضوع را با برگزاری جام شهدا و اهداء درآمد حاصل از آن به کودکان غزه آغاز کردیم و در ادامه هم دیدید که تجلیل شایسته‌ای از خبرنگاران در روز خبرنگار انجام دادیم. در بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن هم باشگاه پرسپولیس 32 زندانی آزاد کرد و باشگاه ذوب‌آهن 10 میلیون به کودکان بی‌سرپرست و 10 میلیون به بیماران ام‌اس اهداء کرد که پایه این کار را ما ریختیم و خوشبختانه این باشگاه‌ها هم استقبال کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در پایان گفت: برنامه‌های مختلفی برای مسائل فرهنگی در نظر داریم و سعی می‌کنیم از موار کلیشه‌ای که قبلاً وجود داشت فاصله بگیریم و کارهای عمیق‌تری انجام دهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس