کد خبر 336160
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

وزیر سابق دفاع گفت: تا این لحظه همه دنیا به شکست این رژیم در غزه اعتراف کرده اند وحتی خود اسرائیلی ها در سرزمین های اسلامی بر این شکست آگاه هستند.

به گزارش مشرق، سردار احمدوحیدی شامگاه ششنبه در مراسم هجدهمین یادواره 64شهید پایگاه شهید احمد اکبرزاده کرج با تبریک سالروز ظفرمندانه ورود آزادگان به کشورمان  اظهار کرد: نقش شهدا، جانبازان و آزداگان در دفاع مقدس ستودنی و غیر قابل انکار است.

وی افزود:مسلمانان تا قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی در وضعیتی اسف بار بودند و شکل گیری انقلاب اسلامی باعث ایجاد تحرک جدیدی در بدنه مسلمانان شد.

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه انقلاب اسلامی جریان جدیدی در دنیا درست کرد و باعث شکل گیری مقاومت شد, تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وارد کردن دین به گفتمانی غالب در دنیا بدل شد و این گفتمان دینی سایر گفتمان ها را به چالش کشید.

وحیدی با اشاره به نقش شهدا, جانبازان وآزادگان در شکل گیری انقلاب اسلامی خاظرنشان کرد: اگر شهدا، جانبازان و آزادگان نبودند انقلاب اسلامی به ثمر نمی نشست و دفاع مقدس به نتیجه نمی رسید.

وحیدی با اشاره به نقش امام خمینی در رهبری انقلاب اسلامی گفت: جریان انقلاب اسلامی موتور حرکت جریانات اسلامی درکل دنیا شد با این تفاوت که جریان انقلاب اسلامی متکی به افکار ناب اسلامی ومتکی بر رهبری شجاع و آموزه های شکست ناپذیزی بود که در ایران اسلامی شکل گرفته بود.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در شکل گیری محور مقاومت و تحرک جریان بیداری اسلامی در منظقه افزود: جریان بیداری اسلامی نخستین کارش شکل دادن به جریان  مقاومت بود و این مقاومت در لبنان حول محور ومبتنی بر قدرت حزب الله شکل گرفت.

وحیدی اظهار کرد: بیداری اسلامی یعنی بازگشت مسلمانان به هویت از دست رفته خودشان در جهان که باعث ایجاد تحرک در اسلام خواهی شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تشکیل انقلاب اسلامی و شکل گیری مقاومت باعث وارد شدن ضرباتی اساسی به رژیم صهیونیستی شد, اضافه کرد: رژیم صهیونیستی که قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی در هر جنگی پیروز شده و توانسته بود در هر جنگ بخش هایی از خاک کشورهای اسلامی را جدا کند پس از انقلاب اسلامی در هر جنگی که اتفاق افتاد شکست خورد و ارتشی که خود را به عوان ارتش  چهارم دنیا می دانست مجبور شد از لبنان بیرون برود.

وی باا اشاره به شکست صهیونیست ها در جنگ های دیگر مانند جنگ 33 روزه افزود: شکست در جنگ 33روزه, 22روزه و 8روزه برای اسرائیل رقم خورد و مقاومت و حزب الله در یک جنگ تمام عیار در مقابل اسرائیل ایستادند.

سردار وحیدی با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ کنونی و اعتراف تمام دنیا به این شکست گفت: تا این لحظه همه دنیا به شکست این رژیم اعتراف کرده اند وحتی خود اسرائیلی ها در سرزمین های اسلامی بر این شکست آگاه هستند.

وی گفت: در رای گیری شورای حقوق بشر تمام کشورهای اروپایی نتوانستند به اسرائیل رای بدهند و مجبور شدند که رای ممتنع بدهند.

وی با اشاره به شکست خفت بار رژیم صهیونیستی گفت: شکست اسرائیل در جنگ با فلسطینیان فاجعه آمیز بود.

وحیدی با بیان اینکه همه این افتخارات به دست آمده ازبرکت خون شهدا و رشادت های فرزندان این آب و خاک است بیان کرد: اولین کار نظام اسلامی شکل دادن محورمقاومت بود وموقعی که بیداری اسلامی شکل گرفت در واقع دنیای غرب خود را در مقابل یک فروپاشی گسترده دید.

وی به نقش بیداری اسلامی در نابود شدن وابستگان آمریکا اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی در منطقه سبب زمین خوردن و نابودی وابستگان آنها در منطقه شد.

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه اگر دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی تثبیت نمی شد, افزود: اینها همه از خون شهدای ماست و اگرپیروزی انقلاب اسلامی ودفاع مقدس که متکی بر خون شهدای ما است نبود بیداری اسلامی در منطقه اتفاق نمی افتاد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن سوریه که یکی از محور های مقاومت در منطقه است اظهارکرد: سوریه به عنوان محور مقاومت با تلاش دشمن تا مرز نابودی پیش رفت و دشمن برای این کار بسیار دست وپا زد.

سردار وحیدی با اشاره به تامین منابع مالی حمایت های رسانه ای، ایجاد جریانات امنیتی و بازی گری های سیاسی بیان کرد: عربستان در نقش حامی مالی، قطر در نقش حامی رسانه ای، اردن در نقش ایجاد جریانات امنیتی و ترکیه در نقش بازی گر سیاسی با حمایت همه جانبه آمریکا برای ساقط کردن سوریه به اهداف خود نرسیدند و ناکام ماندند.

سردار وحیدی با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن بیداری اسلامی بیان کرد: با شکست دشمن تلاش های آنها برای به انحراف کشاندن بیداری اسلامی شکل گرفت و سعی کردند که جریان بیداری اسلامی را به انحراف ببرند.

وحیدی افزود: جریان افراطی گری برای مقابله با جریان بیداری اسلامی بود و به همین خاطر به وجود آمد.

وحیدی با اشاره به جنایات تکفیری ها به نام دفاع از اسلام یادآورشد: جریانات تکفیری ساخته و پرداخته غربی هاست وبرای اینکه خطر را از اسرائیل و آمریکا دور کنند بوجود آمدند.

وحیدی بیان کرد: آن ها سعی دارند ظرفیت ایجاد شده را در غالب جریانات جاهلانه حماقت بار بریزند و از پیوستن غربی ها به اسلام با ترویج خشونت جلوگیری کنند وبرای ایجاد انزجار از اسلام در دنیا ترویج خشونت می کنند.

وی گفت: ترفند دیگر آنها برای انحراف, ایجاد جریانات بدلی برای به انحراف بردن اسلام اصیل و ناامید کردن مسلمانان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری اینها زائده های نظام استکباری هستند و در واقع بازیچه آن ها هستند.

وی با این سئوال که چرا جریانات تکفیری با رژیم صهیونیستی مبارزه نمی کنند, بیان کرد: اگر این ها معتقد هستند که باید با کفار بجنگند چرا با آمریکایی ها نمی جنگند و هدف شان مسلمانان و شیعیان است.

وزیر سابق دفاع با اشاره به اینکه ما امروز در جنگ جدی هستیم و  رژیم صهیونیستی در خانه خودش هم امنیت ندارد, افزود: امروزبا این  فجایع ابهت قدرتشان شکسته و دوران افول شان شروع شده است.

وحیدی تصریح کرد: اسلام و مقاومت تعیین کننده است وشیظان بزرگ در حال از پای در آمدن است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس