کد خبر 335876
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

رضا بیرالوند و سعید رضازاده برای کسب مدال المپیک نانجینگ باید با وزنه بردارانی از روسیه، ارمنستان و ازبکستان رقابت کنند.

به گزارش مشرق، براساس استارت لیست اولیه مسابقات وزنه برداری المپیک نانجینگ، رقابتهای وزن 85 کیلوگرم با حضور 5 وزنه بردار برگزار می شود که ختاک خوگائف از روسیه با رکورد ورودی 330 کیلوگرم شانس اول کسب مدال طلا به شمار می رود و فرخودبک  سوبیروف از ازبکستان و رضا بیرالوند از ایران به ترتیب با 325 و 320 کیلوگرم در رده های دوم و سوم قرار دارند. خوگائف روس سال گذشته عنوان قهرمانی جهان و اروپا را به دست آورد و بهترین رکورد مجموعش نیز 326 کیلوگرم بود. این درحالی است که رضا بیرالوند سال گذشته با حدنصاب مجموع 312 کیلوگرم قهرمان آسیا شد.

در دسته فوق سنگین هم که هشت وزنه بردار حضور دارند، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با رکورد ورودی 380 کیلوگرم شانس اول کسب مدال طلا به شمار می رود. این وزنه بردار ارمنستانی که سال گذشته عنوان قویترین نوجوان جهان را به دست آورد، امسال و در رقابتهای قهرمانی اروپا با رکورد مجموع 397 کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستاد. بعد از مارتیروسیان، تاماش کادوسی از صربستان با رکورد ورودی 330 کیلوگرم دوم است وآنتونی کولیت از فرانسه هم با 325 کیلوگرم در جای سوم قرار دارد. در این دسته سعید رضازاده از ایران با رکورد ورودی 320 کیلوگرم رقابت نزدیکی با دو وزنه بردار صرب و فرانسوی خواهد داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس