کد خبر 335782
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه موضع این باشگاه در قبال مهرداد پولادی همانی است که قبلا اعلام شده بود، گفت: در قرارداد پولادی که در باشگاه موجود است هیچ بندی مبنی بر جدایی این بازیکن در صورت دریافت پیشنهاد خارجی ذکر نشده است.

به گزارش مشرق، مهدی خواجه وند در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر ذوب آهن با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این پیروزی به ما کمک می‌کند تا فشارهایی که وجود داشت کمتر شود و بازیکنان با استرس کمتری به کارشان ادامه دهند.

علی دایی در نشست خبری بعد از بازی گفته بود خیلی‌ها منتظر شکست ما بودند. به نظر می‌رسید منظور دایی بعضی از اعضای هیات مدیره هستند. سخنگوی باشگاه پرسپولیس در این خصوص تاکید کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. البته بهتر است از خود دایی در این خصوص سئوال کنید ولی با قطعیت می‌گویم که منظور دایی اعضای هیات مدیره نبودند. من بعد از بازی با دایی صحبت کردم و او از اینکه مقابل ذوب آهن پیروز شدیم خیلی خوشحال بود.

خواجه وند درباره بازی کردن حسین ماهینی پس از دو هفته به خاطر مشکل کارت پایان خدمت یادآور شد: من از ابتدای هفته گذشته هم گفته بودم ممکن است مشکل ماهینی حل شود و این بازیکن به دیدار ذوب آهن برسد.

خواجه وند یادآور شد: اومانا مدام می‌پرسید که چطور می‌تواند علی دایی را ببیند! او وقتی سرمربی پرسپولیس و آقای گل جهان را در هتل دید خیلی خوشحال شد و ذوق کرد!

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان با رد خبر شکایت باشگاه از مهرداد پولادی، گفت: ما از پولادی شکایت نکرده‌ایم ولی وی بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود. موضع ما همانی است که قبلا اعلام کردیم. طبق قرارداد پولادی که در باشگاه هم موجود است، هیچ بندی مبنی بر جدایی وی در صورت دریافت پیشنهاد خارجی وجود ندارد و پولادی باید زودتر به تمرینات برگردد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بنده خدا ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    اين بنده خدا (اومانا) چقدر پشت‌كوهي بوده كه از ديدن دايي ذوق‌مرگ شده... كسي با گل زدن به تيم‌هاي در پيت آقاي گل نمي‌شه....
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    بعد علی دایی چند نفر پیدا شدن به این تیم ها گل بزنن؟؟
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    اومانا گوهر شناس است. اونوقت ما....دریغ زنده باد دایی و پرسپولیس و هر چه انسان با شعور
  • یاسر بچه تهران ضد تراختور ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    گل زدن به تیم های ضعیفی همچون گوام،نپال،مالدیو،بنگلادش،میانمار،افتخار نیست.بلکه افتخار به اخلاق خوب و احترام به استاد(مایلی کهن)است که متاسفانه ایشان فاقد این خصلتهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس