همه سرمربیان لیگ برتر در ابتدای کنفرانس خبری خود درگذشت مهدی نفر خبرنگار جوان ورزشی را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، هفته سوم لیگ برتر در حالی با انجام 3 دیدار به پایان رسید که پرسپولیس و نفت تهران اولین برد خود را در این فصل کسب کردند و تراکتورسازی با شکست ملوان به رده دوم صعود کرد. (گزارش تفصیلی بازیها +جدول)
پس از بازی سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند:

 ایراندوست: هیچ قولی برای رتبه تیم ملوان به مسوولان باشگاه نداده ام
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: من هیچ قولی برای رتبه احتمالی این تیم در لیگ برتر باشگاه های کشور به مسوولان باشگاه نداده ام.
نصرت ایراندوست عصر روز جمعه در کنفرانس خبری پس از بازی با تراکتورسازی تبریز، افزود: با وجود اینکه به مسوولان باشگاه وعده ای در رابطه با جایگاه ملوان نداده ام، اما دوست دارم این تیم همیشه جزو تیم های مدعی و دارای جایگاه مناسب در فوتبال کشور باشد.

از ناراحتی برای مرگ یک خبرنگار تا ناکامی بدخواهان پرسپولیسوی بازی دوتیم ملوان و تراکتورسازی را مهیج و زیبا توصیف و اظهارکرد: هردو تیم دراین دیدار چهره ای تهاجمی داشته و در اندیشه کسب سه امتیاز بازی بودند که متاسفانه ملوان نتوانست به این مهم دست یابد.

ایراندوست ادامه داد: به رغم گلی که در دقایق اولیه بازی دریافت کردیم، تلاش های زیادی صورت دادیم تا نتیجه را به تساوی بکشانیم و به همین خاطر به دلیل بازی هجومی در دقایقی از بازی اسیر ضدحملات خطرناک حریف می شدیم.

وی گفت: شاید نتیجه این دیدار پرگل تر هم می شد، اما اگر پنج گل هم از تراکتور می خوردیم باز دستور حمله می دادم.

وی با ابراز رضایت از بازی و تلاش بازیکنان خود گفت: آنها با جرات و تعصب خاصی تا آخرین ثانیه ها جنگیدند و مقابل تیم یکدست و قوی تراکتور فوق العاده بودند.

ایراندوست درباره اعلام خطای پنالتی به سود تراکتور گفت: در هر حال این خطایی بود که مدافعان تیم ما مرتکب شدند و داور نیز به درستی اعلام خطای پنالتی کرد.

وی وجود مشکل در خط حمله ملوان را طی سه بازی اولیه لیگ برتر تایید کرد و افزود: در سه بازی گلی از سوی تیم ما زده نشده ، مشکلی است که باید روی آن بیشتر کار کنیم.

خطیبی: تنها یکی از موقعیت‌هایمان به گل تبدیل شد/ منتظر جواب انصاری‌فرد هستیم
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: متاسفانه فقط یکی از موقعیت های پرتعداد خود را گل کردیم ولی خوشبختانه توانستیم سه امتیاز مهم بازی را کسب کنیم.

از ناراحتی برای مرگ یک خبرنگار تا ناکامی بدخواهان پرسپولیسبه گزارش مشرق، حسین خطیبی شامگاه جمعه بعد از برد تیمش مقابل تیم ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به هواداران پرشور تیمم و بازیکنان جنگنده تراکتورسازی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، افزود: دو تیم بازی خوبی انجام دادند. ما نیز موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی فقط توانستیم یک گل بزنیم ولی با پیروزی از زمین بازی خارج شدیم.

وی با اشاره به اینکه بازی امروز تماشاگر پسند بود، خاطرنشان کرد: هدف‌مان کسب 3 امتیاز بود که توانستیم آنرا بدست آوریم ولی در مجموع بازی خوبی بود و صحنه‌های جذابی داشت.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه دوست داریم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند، ادامه داد: از هواداران تشکر می کنم که امروز هم تیم ما را تنها نگذاشتند و به ورزشگاه آمدند، امیدوارم استقابل آنها در بازی های بعدی بیشتر شود.

وی در خصوص خراب شدن پنالتی مهدی کیانی نیز تاکید کرد: کیانی پنالتی زن اول تیم ما است و بعد از وی حبیب گردانی است. آنها هر روز تمرین پنالتی زدن دارند و با این حال در بازی بعدی نیز کیانی پنالتی خواهد زد ولی اگر خودش نخواهد به بازیکن دیگری اجازه می دهیم که پنالتی بزند.

خطیبی در مورد از دست رفتن پی در پی موقعیت‌های تیمش نیز گفت: فوتبال همین است و زیبایی آن این است که برخی از موقعیت ها گل نشود و برخی گل شود ولی با همه این اوصاف باید امروز بیشتر گل می زدیم چراکه آن تیمی که در فوتبال گل نزند گل می خورد، خداراشکر که این اتفاق امروز رخ نداد.

وی با بیان اینکه در مجموع برتر از ملوان بودیم، اظهار کرد: امیدوارم در بازی‌های بعد نیز عملکرد این چنینی داشته باشیم و پیروز از زمین خارج شویم. البته ما امروز بهتر از بازی گذشته عمل کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه ما در همه بازی‌ها سیستم تهاجمی را در دستورکار داریم، گفت: به دنبال جذب یک بازیکن هستیم و تا نیم فصل نیز منتظر جواب انصاریفرد خواهیم بود و یک بازیکن مکمل خوب برای ادینهو انتخاب خواهیم کرد.


ویسی: افتضاح بودیم، خدا را شکر بیشتر گل دریافت نکردیم/ حرفی برای گفتن نداشتیم
از ناراحتی برای مرگ یک خبرنگار تا ناکامی بدخواهان پرسپولیسعبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشـت: ما امروز افتضاح و شایسته باخت بودیم. می‌توانستیم با گل های بیشتری بازی را واگذار کنیم. خدا کمک کرد و 2 گل خوردیم فقط می‌توانم بگویم متاسفم اما این بازی تمام شده و منتظر بازی آینده هستیم.

وی ادامه داد: نفتی ها به ما اجازه بازی ندادند. ما در حال و هوای بازی استقلال بودیم و نتوانستیم آن طور که باید بازی خود را ارائه دهیم خدا را شکر این باخت در هفته سوم رخ داد و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

ویسی تصریح کرد: نفت در تمام نقاط برتر بود و نتوانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم شرایط ما بهتر خواهد شد اما شخصیت تیمی باید بهتر شود با این باخت همه چیز تمام نمی شود و ما به فکر بازی‌های آینده هستیم.

سرمربی استقلال خوزستان یادآور شد: خط دفاع ما بسیار باز بود و آن طور که باید نتوانست بازی خود را ارائه دهد.

منصوریان: در اهواز یاد ورزشگاه آزادی افتادم
از ناراحتی برای مرگ یک خبرنگار تا ناکامی بدخواهان پرسپولیسعلیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت پس از پیروزی نفت مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: به خاطر درگذشت مهدی نفر تسلیت می گویم. او جز بهترین ها بود که هم اکنون جایش خالی است. امیدوارم از این اتفاقات ناگوار نبینیم.

وی ادامه داد: اهواز همیشه شهر دوم من است. احساس کردم در ورزشگاه آزادی مربیگری می‌کنم هفته پیش بر خلاف روند بازی گل خوردیم لذا در این بازی سعی کردیم تیم حریف را مدیریت کنیم. نیمه دوم فشار بالایی را به حریف وارد کردیم و تواسنتیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت خاطرنشان کرد: می‌دانستیم استقلال ممکن است دست به ریسک بزرگ بزند. شاید اگر سن بازیکنان بالاتر بود کمتر ریسک می کردم. در کل از بازی راضی هستم. امروز وحدت و همدلی تیم ما کمک کرد که بعد از خوردن گل به گل برتری برسیم. هیچ چیز از ارزش‌های تیم ویسی کم نشده و تیم باارزشی است و امیدوارم تیم حریف به برنامه های ایده آل خود برسد.

وی یادآور شد: ما در شهری فوتبال بازی می کنیم که هوا بسیار گرم و سنگین است که مزیت برای تیم های اهوازی است. طبیعی است که در 3 بازی پشت سر هم از وحید امیری استفاده کردیم و تمام زور و بار خود را در نیمه اول به روی وحید امیری گذاشتیم به همین دلیل در نیمه دوم او را تعویض کردیم. گلی که دریافت کردیم روی ریسک بازیکنان ما بود اگر چه تیم حریف خوب بود.

وی تصریح کرد: یکی از روزهای گرم اهوازی ها بود و این گرما کار را سخت می کرد. اکسیژن هوا در اهواز بسیار کم است و این موضوع دردسر ساز می شود.


علی دایی: بعضی‌ها منتظر لغزش‌مان برابر ذوب‌آهن بودند
از ناراحتی برای مرگ یک خبرنگار تا ناکامی بدخواهان پرسپولیسسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ارزشمند قلمداد کردن پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: شاید بعضی‌ها منتظر لغزش ما بودند اما خدا کمک کرد در این بازی سخت و بزرگ به پیروزی دست یافتیم. (صحبت های کامل علی دایی)

 گل‌محمدی: چیزی کمتر از پرسپولیس نداشتیم
از ناراحتی برای مرگ یک خبرنگار تا ناکامی بدخواهان پرسپولیسسرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد تیمش از نظر فنی چیزی از پرسپولیس کمتر نداشت. وی ایراد تیمش برابر سرخپوشان پایتخت را دقت نکردن در ضربات آخر و نرسیدن به گل برشمرد. (اظهارات کامل یحیی گل محمدی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    کار جالبیه همه صحبتها رو یکجا میخونیم. ممنون مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس