کد خبر 335329
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

رئیس بسیج سازندگی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از 39 هزار واحد تولیدی طی سال‌جاری در کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در سومین نشست پشتیبانی از اردوهای هجرت استان مرکزی با بیان این‌که براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید به سوی تثبیت اقتصاد در جامعه و رهایی از تورم حرکت کنیم، گفت: در این راستا احداث بیش از 39 هزار واحد تولیدی در کشور برای سال‌جاری پیش‌بینی شده که سهم استان مرکزی از این میزان یک‌هزار و 800 واحد تولیدی است.

وی ادامه داد: منابع مورد نیاز این واحدها به صورت قرض‌الحسنه و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در تسریع این فعالیت‌ها همکاری لازم را با تولیدکنندگان داشته باشند.

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان این‌که شناخت توطئه‌های دشمن باید در اولویت برنامه‌ریزی‌های اقتصادی قرار بگیرد، تصریح کرد: در حال حاضر نظام سلطه به دنبال ضربه‌زدن به باورها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و با شناخت این توطئه‌ها می‌توانیم جایگاه بسیج، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و مدیریت جهادی را در کشور تثبیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در مقاطع مختلف سعی داشته است تا به این انقلاب آسیب برساند و در این راستا به آسیب‌‌رسانی و براندازی، ایجاد نارضایتی، القای ناکارآمدی و ... روی آورده است.

رئیس بسیج سازندگی کشور افزود: یکی از تلاش‌هایی که سالیان طولانی به عنوان یک متغیر موثر در فعالیت‌های دشمن شاهد هستیم، ترسیم شرایط غیرعادی در کشور است که به منظور دست‌یابی به این برنامه تمام توان خود را با به‌کارگیری امپراطوری‌های رسانه‌ای خود به کار گرفته است.

عزیزی عنوان کرد: دشمنان می‌کوشند تا روحیه واگرایی را جایگزین روحیه همگرایی کنند و برای دست‌یابی به این مهم سرمایه‌گذاری بسیاری کرده‌اند.

وی گفت: تضعیف منافع ملی کشور و سوق دادن جمعیت فعال به سمت انزوا و انفعال از دیگر رویکردهای فکری نظام سلطه در ایران به شمار می‌رود.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به ترویج اختلاف در کشور توسط دشمن تصریح کرد: ایجاد یک فضای مبتنی بر اختلاف، گسترش اختلاف، چالش و گسترش چالش به بحران سه مرحله‌ای است که دشمن در حوزه اختلاف‌افکنی در دستور کار خود قرار داده است.

عزیزی اظهار کرد: جلوگیری از شکل‌گیری یک پایه دفاعی منسجم، القای ناکارآمدی نظام سیاسی مبتنی بر دین، کاهش توان نرم‌افزاری و تلاش برای ایجاد بسترهای دلسردی مردم از دیگر محورهای فعالیت نظام سلطه است.

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: مجموعه فعالیت‌ها در بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بر اصل تثبیت نظام استوار است و براساس آن می‌توانیم جامعیت و کارآمدی نظام اسلامی را نشان دهیم.

عزیزی تصریح کرد: ایجاد فضای جلوگیری از بازیابی راهبردها و دفاع از ارزیابی اقتصادی از دیگر فعالیت‌های دشمن در بخش‌های زیرساختی است که باید همچون گذشته با احساس مسئولیت بر باورهای انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و حفظ وحدت را به عنوان یک اصل دنبال کنیم.

وی با بیان این‌که فعالیت‌ها باید بستری برای افزایش کارآمدی باشد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین متغیرهای ایستادگی در مقابل نظام سلطه فتح قله‌های استقلال اقتصادی است.

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: اقتصاد مقاومتی بدون حضور گسترده مردم و حمایت آنان محقق نخواهد شد.

عزیزی با تاکید بر تشکیل شورای اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی عنوان کرد: در این راستا نیز می‌توان از توان و ظرفیت استان در افزایش واحدهای تولیدی استفاده کرد و امید ‌می‌رود دستگاه‌های اجرایی نیز صدور مجوز، صدور پرونده، اعطای وام و ... را تسهیل و تسریع کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس