کد خبر 335318
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰

وحید قلیچ درباره وضعیت این روزهای پرپولیس گفت: مربی که سر تمرین روزنامه بخواند و با موبایل صحبت کند تیمش همین می‌شود.

به گزارش مشرق، دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم عملکرد مناسبی در این فصل نداشته و اگر علی کریمی را می‌آوردند می‌توانست گره پرسپولیس را در زمین باز کند و سرخ‌پوشان تهرانی را به موفقیت برساند، اما علی دایی او را نخواست و امروز باید دنبال جادوگر باشد تا مشکلات تیمش را حل کند.

گفت‌وگوی وحید قلیچ با را بخوانید:

پرسپولیس از 2 بازی اول خود در لیگ امسال تنها یک امتیاز گرفته، چرا چنین عملکرد ضعیفی داشته‌اند؟

فوتبال پرسپولیس امسال همین است و بیشتر از این نیست و نمی‌تواند کاری بکند. صادقیان بهترین بازیکن تیم بود که او هم محروم شد و خیلی مشکل دارند. آقای ادعا باید یک کاری بکند.

منظورتان از آقای ادعا علی دایی است؟


بله دایی باید جادوگر بگیرد تا شاید جادوگر بتواند یک کاری بکند و گرنه خودش کاری نمی‌تواند بکند. تمام پیشکسوتان نسبت به دایی احساس خوبی ندارند و خیلی بد است تیم علی دایی فقط بزن زیرش را بلد است و هیچ تاکتیکی ندارند.

بحث جادوگر را مطرح کردید، علی کریمی به جادوگر آسیا معروف است، اما دایی او را نخواست؟

بله، کریمی جادوگر بود، اما اینها دنبال جادوگر دیگری هستند. کریمی جادوگر فوتبالی بود و کاری کردند که خداحافظی کند. او می‌توانست حلال مشکلات پرسپولیس باشد، اما به خاطر کینه‌های کهنه، کاری کردند که از فوتبال برود و خداحافظی کند. یک مربی باید به فکر تیمش باشد، نه دنبال کینه‌توزی. آقای دایی فکر تیمت باش تا از بحران نجات پیدا کند، نه اینکه دنبال تازه‌ کردن زخم‌های قدیمی باشی.

دعواهای هیات‌مدیره چه تاثیری روی پرسپولیس دارد؟

قطعا به تیم ضربه لطمه می‌زند. شما فکر می‌کنید این اتفاقات ضد پرسپولیس نیست؟ رحیمی چشمش را باز کرده و فقط علی دایی را دیده، دایی هم هیچ‌ کس را قبول ندارد و هر دو طرف فقط همدیگر را قبول دارند، البته دایی برادر خودش را هم قبول دارد و کنار خودش آورده است. بهترین کار دایی آوردن افشین پیروانی است تا فشارها یک مقدار کم شود. آقای دایی تو که می‌خواستی پیروانی را بیاوری علی کریمی را هم می‌آوردی تا کار را برایت دربیاورد. ضمنا مربی که سر تمرین روزنامه بخواند و با موبایل صحبت کند تیمش همین می‌شود.

یعنی همه مشکلات پرسپولیس به خاطر دایی است؟

همین پیام صادقیان به خاطر دایی بدبخت شد. اگر دایی ناراحتی‌اش را به زمین منتقل نمی‌کرد این بچه تحت‌ تاثیر قرار نمی‌گرفت و آن کارها را نمی‌کرد تا 3 ماه محروم شود. یک بازیکن بزرگ حتما مربی بزرگی نمی‌شود، چون مربیگری ذاتی است، مثل فرهاد کاظمی که همین صادقیان را در ذوب‌آهن کنترل می‌کرد و صادقیان تبدیل به بهترین بازیکن ذوب‌آهن شد و به پرسپولیس آمد.

کلا با حضور دایی در پرسپولیس مخالف هستید. درست است؟


تیم بزرگ، مربی بزرگ می‌خواهد و کاری نداشته باشید طرف چه کسی است و در پرسپولیس بوده یا نه، مگر غلامپور استقلالی نبود، اما امروز مربی پرسپولیس است. پیشنهاد می‌دهم یک فصل هم فرهاد کاظمی را سرمربی پرسپولیس بگذارند، هیچ ضرری ندارد. علی دایی به درد این تیم نمی‌خورد.

چرا این اتفاقات در پرسپولیس می‌افتد؟

یک مشت آدم آنجا هستند که هر کسی یک حرفی می‌زند. آقای سیاسی یک حرفی می‌زند، یکی دیگر حرف دیگری دارد، اما همه آنها از علی دایی می‌‌ترسند. من نمی‌دانم سیاسی کیست و او را نمی‌شناسم، اما نباید هر روز مصاحبه کند چون حاشیه‌های تیم را بیشتر می‌کند.


منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مریم ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    آقای قلیچ و آقایون دیگه که هی از پرسپولیس حرف میزنید بسه بسه !!کسی بهتون نمیگه لالید اگه حرف نزنید دست از سر پرسپولیس بردارید تا تیم به آرامش برسه فقط مصاحبه میکنند خب این مصاحبه ها همش به ضرر پرسپولیسه همش بعدش ادعا میکنید که پرسپولیو دوست دارید خواهشن سکوت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یه چند روزی و رو سکوت کنید فقط همین! ممنون میشم
  • شناس ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    آقای قلیچ! تو که حسادتو و بغضتو داری فریاد میزنی! آره دیگه بعضی پیشکسوتای پرسپولیس مثل تو چشم دیدن دایی و امثال دایی رو ندارن! خداییم حق دارن! آخه شما کجا دایی کجا؟ پرسپولیسو همین شما . . . ها نابود کردید!
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    حرص نخوريد 44444444
  • سجاد ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    آقای قلیچ ، کریمی خودشو بازنشسته کرد . یه خورده اخبار گوش بده
  • علی ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    فک کنم پارسال قلیچ بود تیمو نایب قهرمان کرد.
  • حسین ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    یک صحبتی هم از مادر عروس ..... شما ها اگه به فکر پرسپولیس بودید ، این جور بر علیه دایی و پرسپولیس مصاحبه نمیکردید .... یکم فکر کن ببین آخرین قهرمانی های پرسپولیس رو چه کسی آورده ؟! کدوم مربی پرسپولیس تو این چند سال اخیر تونسته بود تو یک و نیم سال دو قهرمانی برای پرسپولیس بیاورد ..... دایی بزرگه اون هم نه در ایران بلکه در دنیا همه فوتبال فوتبالایران رو به نام دایی میشناسن ؟ ولی شماها کجایین که بخواین در مورد بزرگ فوتبال ایران حرف بزنید .... شما خودت دنبال پست میگردی چرا حرف ها نامربوط میزنی ؟!
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    آقای قلیچ شما پیش کسوت تیم هستید بخوره سر ما برو خودتو درست کن
  • ناشناس ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    توکه به اخبار گوش میدی پس خوب گوش بده ببین باعث این همه گرفتاریها کیه کریمی خودشو بازنشسته نکرد مجبور شد چون نمی تونست توی تیمی غیر پرسپولیس خوب بازی کند
  • ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    آقای قلیچ لطفا سکوت کنید. تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    بابا نايب قهرماااااان. تيمي كه بدون باخت قهرمان ليگ ميشد حالا هواداراش به نايب قهرماني راضي هستن. جناب دايي همونجوري كه دوست داره بارتون آورده. تا 4-5 سال ديگه به موندن تو ليگ افتخار ميكنيد.
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    تا الان سكون كرده بودن تو اين چند سال نتيجش شد اين. چرا علي دايي ول نميكنه بره؟ دم كاشاني گرم كه با اينكه ميدونست به ضررش ميشه ولي اينو از پرسپوليس انداخت بيرون. تنها كسي كه ديدم با اين مافيا بتونه در بيفته همين كاشاني بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس