کد خبر 335272
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

اخیراً سناتور علی دشتی از آقای مهندس شریف امامی رئیس مجلس سنا درخواست نموده که از قول او به شرف عرض اعلیحضرت همایون شاهنشاه برساند. اوامری صادر فرمایند که آیت‌الله خمینی از زندان آزاد شود.

گروه تاریخ مشرق- امروزه یکی از مواردی که تاریخ پژوهان بیش از همه بر روی آن تکیه می کنند، اسناد به جای مانده از دوره های مختلف تاریخی است. نامه های اداری، تصاویر، اوراق به جای مانده در آن برهه از جمله اسناد است. آنچه پیش روی شماست احتیاج به توضیح زیادی ندارد و با مطالعه آن به عمق جریان خواهید رسید:



شماره‌: 826 / 312تاریخ‌: 3 / 6 / 44
موضوع‌: اظهارات علی سلیمانی
روز گذشته علی سلیمانی (نامبرده در حال حاضر بازرس وزارت کشور بوده و از جمله اعضای سازمان مخفی کوک نیز می‌باشد) ضمن یک صحبت خصوصی می‌گفت اخیراً سناتور علی دشتی از آقای مهندس شریف امامی رئیس مجلس سنا درخواست نموده که از قول او به شرف عرض اعلیحضرت همایون شاهنشاه برساند. اوامری صادر فرمایند که آیت‌الله خمینی از زندان آزاد شود زیرا به مصلحت می‌باشد و چون دشتی درباره درخواست خود اصرار ورزیده لذا مهندس شریف امامی موضوع را به شرف عرض رسانیده و لیکن مورد موافقت شاهنشاه قرار نگرفته و در پاسخ فرموده‌اند (دشتی گُه خورده که چنین درخواستی نموده است‌).
ش ـ ر
220
در مورد علی سلیمانی به بخش 304 اطلاعیه تهیه و ارسال گردید اقدام دیگری ندارد در پرونده شریف امامی به کلاسه ش ـ ر ـ 220 بایگانی شود.

سند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    خیلی حرف بد ی زده بوده است !!! حیف که مرد !!! و گرنه .........
  • علی 1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    بعضی ها کم کم دارن نشون میدن که میتونند به همچین ادبیات سخیفی برسن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس