شورای شهر لس‌آنجلس با دعوت از رئیس فدراسیون والیبال ایران، دکتر داورزنی و دبیرکل فدراسیون والیبال آمریکا، کری کلاسترمن، طی مراسم رسمی لوح سپاس و تقدیر این شورا را به ایشان اهدا کرد.

به گزارش مشرق، در این جلسه، تام لابونژ، عضو ارشد شورای شهر لس آنجلس ضمن خوشامدگویی رسمی به حضور تیم ملی ایران در رقابتهای کاپ آمریکا که هم اکنون در جریان است، موفقیتهای اخیر این تیم را در سطوح بالای جهانی به دکتر داورزنی تبریک گفت. پس از خوشامدگویی، طی مراسمی لوح تقدیر و سپاس شورای شهر لس آنجلس نیز به تیمهای ملی ایران و آمریکا اهدا شد.


تقدیر شورای شهر لس‌آنجلس از تیم‌ملی والیبال ایران+ عکس

در بخشهایی از این لوح آمده است:

- تیم ملی والیبال ایران که مقام یازدهم را در رده بندی جهانی دارد و دو بار قهرمان آسیا شده است، در سال 2013، تیم آمریکا را در چارچوب رقابتهای جام قهرمانان فدراسیون جهانی مغلوب خود ساخت.

- تیم ایران که در سال 2013 مقام نهم لیگ جهانی را بدست آورده بود، در سال 2014 موفق شد با کسب مقام چهارم، بهترین مقام را در بین تمام تیمهای آسیایی در تاریخ 25 ساله برگزاری لیگ جهانی از آن خود کند.

- به همین منظور شورای شهر لس آنجلس ضمن تشکر از تیم ملی والیبال ایران بخاطر حضور در مسابقات کاپ آمریکا، موفقیتهای چشمگیر این تیم را به بازیکنان و دست اندرکاران آن تبریک گفته و کسب بهترین نتایج را در رقابتهای قهرمانی جهان در لهستان برای تیم ملی والیبال ایران آرزو می نماید.

تیم ملی ایران، نخستین بار پس از 35 سال با تیم ملی آمریکا در ایالات متحده به رقابت می پردازد. این در حالیست که تیم های ملی دو کشور خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی جهان در لهستان آماده می کنند. والیبالیست های ایرانی در سه بازی آینده در چارچوب رقابتهای تدارکاتی آمریکا در روزهای چهارشنبه، جمعه و شنبه به مصاف تیم ملی این کشور خواهند رفت.       
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    به مسولین بگید که از آمریکایی ها یاد بگیرند که ورزش فقط فوتبال نیست. خسته شدیم از بس که به فوتبال و فوتبالست بها دادند
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    اينجوري ميشه كه يه كشور ميشه مثل امريكا.همه چيز جاي خودش. سياست جاي خود ورزش جاي خود.!
  • گلی ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    امروز بازی والیبال ایران-امریکاس، صدا و سیما در شبکه 3 دازه فوتبال لیورپول و منچسترو نشون میده، شبکه ورزش هم بسکتبال دو تیم دیگه (شیکاگو و یکی دیگه) تو آمریکا رو!
  • مریم ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    آفرین به آمراییکاییها که معنی تشویق رو خوب درک می کنند و بخاطر همینم هست که کشورشون پیشرفت میکنه. همون بهتر که مسابقات از تلویزیون ما پخش نشه با اون سانسور کردنشون
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    از دیپلماسی ورزشی،چیزی شنیدی تا حالا؟
  • ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    چی رو نشون بده له شدن والیبال ما رو ؟ هی سه هیچ می بازیم بهشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس