رییس مجلس شورای اسلامی، از عزم و اراده جدی دو کشور ایران و چین برای توسعه روابط اقتصادی و ارتقای سطح مبادلات تجاری خبر داد.

به گزارش مشرق، ˈعلی لاریجانیˈ عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه سرمایه گذاری، کشاورزی و صنعتی استان گانسوی چین در قم در محل دائمی نمایشگاه های استان قم گفت: راه ابریشم نماد قدمت روابط تجاری دو کشور است و امروز نیز شاهد توسعه و گسترش کمی و کیفی روابط تجاری ایران و چین هستیم.

وی با اشاره به مبادلات تجاری و اقتصادی ایران و چین از دیرباز، برگزاری این نمایشگاه در استان قم را بسیار مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: با برقراری تعامل میان تجار و صنعتگران ایران و چین به ویژه در استان قم و گانسو، روابط اقتصادی پایداری در عرصه های مختلف میان دو کشور ایجاد شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی دو کشور و استفاده از فرصت بوجود آمده برای توسعه روابط تجاری تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی زمینه های خوبی برای سرمایه گذاری در دو کشور ایران و چین بوجود آمده و امیدواریم سرمایه گذاران بتوانند با عقد تفاهم نامه هایی از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند.

نمایشگاه سرمایه گذاری، کشاورزی و صنعتی استان گانسوی چین در قم روزهای نوزدهم و بیستم مردادماه سال جاری با حضور 92 شرکت چینی در محل دائمی نمایشگاه های استان قم دایر بود.

استان گانسو در غرب چین قرار داد و دارای 26 میلیون نفر جمعیت است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    0 0
    مهمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس