کد خبر 334368
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵

نیروی هوایی عراق موفق شد، مسئول امنیتی داعش در جنوب موصل را در منطقه الشرقات به هلاکت برساند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری السومریه نیوز نوشت: نیروی هوایی عراق موفق شد تا با هماهنگی با دستگاه‌های اطلاعاتی ارتش این کشور مسئول امنیتی داعش در جنوب موصل را همراه با معاونانش در منطقه الشرقات به هلاکت برساند.

در یک بیانیه رسمی دولتی آمده است که نیوری هوایی عراق موفق شده است تا با همکاری نیروهای اطلاعاتی ارتش "حمید طویریش" مسؤول امنیتی داعش و همراهانش را در 120 کیلومتری شمال تکریت و در منطقه "الزاب" به هلاکت برسانند.

همزمان منابع وابسته به وزارت کشور عراق از خنثی سازی یک بمب کار گذاشته شده در خودرو یک کارمند وابسته به شورای امنیت ملی در ورودی منطقه سبز بغداد خبر دادند.

یک منبع وابسته به پلیس بابل اعلام کرد: منطقه البحیرات در 55 کیلومتری شمال بابل از لوث داعش پاکسازی شد و عملیات گسترده ای در مناطق الفاضلیه و الرویعیه برای پاکسازی این مناطق در جریان است.

این منبع بیان کرد: تروریست های قصد داشتند که از منطقه البحیرات برای حمله به بابل و کربلا و دیگر استان ها استفاده کنند.

منابع عراقی در استان الانبار نیز از حضور تروریست های تفکیری بعثی در منطقه الحامضیه در شرق الرمادی سه روز پس ازپاکسازی آن خبر دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    خدا عذاب این تروریست های ملعون را مضاعف و دیگر همفکران، حامیان و دوستان و دوستارانشان را که در رأسشان آمریکا و صهیونیست ها هستند در جهنم با این عناصر پلید محشور کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس