کد خبر 334367
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶

طرح افزایش ۲۰ نماینده مجلس هفته آینده در صحن علنی بررسی می‌شود. رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در این باره گفت: طبق نظر کمیسیون، به تعداد نمایندگان استان‌های آذربایجان شرقی، فارس، کرمانشاه و یزد یک نماینده افزوده می‌شود

به گزارش مشرق، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: اعضای کمیسیون شوراها در جلسه عصر امروز طرح افزایش 20 نماینده مجلس و اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه بررسی کردند و قرار است این طرح در هفته آینده برای تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شود.

او در ادامه گفت: طرح افزایش 20 نماینده از مهمترین طرح های مهم دور نهم مجلس بشمار می رود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: طبق نظر کمیسیون مقرر شد تا عوامل سیاسی،اجتماعی، فرهنگی و قومی در کنار عوامل جمعیت مورد نظر قرار بگیرد.

خجسته گفت: طبق نظر کمیسیون وضعیت نمایندگان استان کرمانشاه، فارس، آذربایجان شرقی و یزد بررسی شد و مقرر شد تا به هر یک از این استان‌ها یک نماینده افزوده شود.

نماینده مردم همدان در خانه ملت با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی همچنین 5 نامزد مجلس برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب انتخاب شد و گفت: زاکانی، بخشایش‌اردستانی، دواتگری و میرمحمدی نامزد تصدی این حوزه شدند و در آینده ای نزدیک دو ناظر مجلس بر این کمیسیون در صحن علنی مجلس مشخص خواهند شد.

خجسته در پایان گفت: اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی جهت سرکشی به استان‌ها و دیدار با اعضای شورای شهر در استان‌های مختلف کشور پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری اعضای کمیسیون به یزد سفر خواهند کرد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس