کد خبر 334224
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از دستور لاریجانی به کمیسیون بهداشت برای رسیدگی به موضوع روغن پالم در شیر و لبنیات خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، همچنین عنوان کرد: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت قرار است به صورت اجمالی مساله وجود این روغن در لبینات را بررسی کنیم.

وی گفت: به دلیل اینکه جلسه امروز جلسه مهمی است و از شانزده سازمان برای مساله مبارزه با موادمخدر دعوت کرده بودیم و مساله شیر نیز به صورت غیرمنتظره‌ای مطرح شد، امروز در حاشیه جلسه کمیسیون آن را بررسی خواهیم کرد.

رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکشنبه هفته آینده نیز قرار است جلسه مفصل‌تری با حضور مسئولین وزارت بهداشت و سازمان استاندارد برای بررسی این موضوع تشکیل دهیم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس