کد خبر 334022
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم آزاد ایران با بیان اینکه دیگر امیدی به حضور در تیم ملی ندارد گفت: مسئولان تیم ملی همان قانونی که خودشان گذاشتند را زیر پا گذاشته و حق من را نادیده گرفته و مرا از تیم ملی کنار گذاشتند.

به گزارش مشرق، میثم نصیری با انتقاد شدید از برگزاری مسابقه انتخابی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد میان او و سید احمد محمدی در لهستان اظهار کرد: متاسفانه با وجودی که من در فرآیندی که خودشان گذاشتند اول شدم و شایسته حضور در تیم ملی هستم اما باز در لهستان اعلام کردند که می‌خواهند مسابقه انتخابی بگذارند. با وجودی که به مسئولان اعلام کردم گردن من آسیب دیده است و نمی‌توانم کشتی بگیرم و خواستار این شدم که مسابقه انتخابی را یک هفته به تعویق بیندازند و آن را در تهران برگزار کنند اما آن‌ها به حرف من هیچ توجهی نکردند و این مسابقه را برگزار کردند که من نیز به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم در مجموع سه کشتی پیروز شوم.

ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد ایران تصریح کرد: بحث من این نیست که من یا سید احمد محمدی در مسابقه‌های جهانی حاضر شویم اما حرفم این است که چرا مسئولان به همان فرآیندی که خودشان گذاشته‌اند و قانونی که اعلام کرده‌اند پایبند نیستند. من هر سال قهرمان مسابقه‌های انتخابی می‌شوم اما باز هم جایی در تیم ملی ندارم. اما انصاف خوب چیزی است. سه سال از عمرم را صرف کشتی کردم و با همه نداری‌ها و گرفتاری‌های مالی در روستایمان در زنجان به کشتی پرداختم تا بتوانم به تیم ملی برسم اما متاسفانه هر بار حق من را می‌خورند فقط به این دلیل که کسی را ندارم از من حمایت کند. اگر همشهری یکی از مربیان تیم ملی بودم مطمئن باشید اوضاع من خیلی بهتر از این بود. دلیل این موضوع را نمی‌دانم شاید مربیان تیم ملی از سبک کشتی من خوش‌شان نمی‌آید که به من فرصت حضور در میادین بین‌المللی را نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در تورنمنت لهستان سر من شکست و 6 بخیه خورد اما هیچ کدام از مربیان تیم ملی حتی نپرسیدند وضعیت سلامتی تو چطور است. مگر من هم‌وطن آن‌ها نبودم؟ دیگر با این کارها هیچ دل و دماغی ندارم که به کشتی بپردازم. وقتی هم که از لهستان برگشتیم در فرودگاه به چراغی مسئول روابط عمومی و بین‌الملل فدراسیون گفتم به اردو نمی‌آیم و پس از آن به زنجان رفتم و هم‌اینک در خانه به سر می‌برم. دیگر هیچ شانسی برای حضور در مسابقه‌های جهانی ندارم کما اینکه در لهستان به مربیان گفتم مگر قرار نیست یکی از ما به مسابقه‌های جهانی و دیگری به بازی‌های آسیایی اعزام شود که آن‌ها در جواب گفتند این طور نیست و ما نماینده‌ای در بازی‌های آسیایی در وزن 65 کیلوگرم نخواهیم داشت و تنها یک کشتی‌گیر به مسابقه‌های جهانی اعزام می‌شود. بنابراین دیگر لزومی نمی‌بینم در اردوی تیم ملی حاضر شوم. تنها در صورتی این کار را انجام می‌دهم که مسئولان تصمیم بگیرند یک بار دیگر مسابقه انتخابی میان من و سید احمد محمدی برگزار شود.

نصیری با تاکید بر اینکه متاسفانه عدالت درخصوص او اجرا نشده است گفت: من چند سال است در مسابقه‌ها اول می‌شوم اما هر سال به یک بهانه‌ای من را از تیم ملی کنار می‌گذارند. چون کسی را ندارم با من این گونه رفتار می‌شود. می‌گویند حریف تو بیشتر میدان خارجی دیده است اما آیا شما به من تاکنون اجازه حضور در مسابقه‌های معتبر را داده‌اید که می‌گویید او از من بهتر است؟ قرار بود در تورنمنت لهستان هر کسی بهتر نتیجه بگیرد، به عنوان نفر اول تیم ملی انتخاب شود اما با وجودی که من کشتی‌های بهتری گرفتم اما باز هم به یکباره اعلام کردند مسابقه انتخابی می‌گذاریم. ما که زور نداریم کسی حرف ما را قبول کند و حق ما را بگیرد اما با این وجود امیدوارم سید احمد محمدی در مسابقه‌های جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    من درد نصیری رو می فهمم متاسفانه ورزش قهرمانی خیلی وقته دچار فساد و رانت شده و مثل اب خوردن حق خوری میکنند
  • معین ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    حق میثم نصیری این نبود او سال ها به گشتی ایران خدمت کرده خادم جان..........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس