کد خبر 333815
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

رهبر جریان صدر اعلام کرد که نیروهایش آماده دفاع از مرزهای بغداد، ورودی‌های آن، اماکن مقدس، مساجد، کلیساها و عبادت‌گاه‌ها در پایتخت عراق هستند.

به گزارش مشرق، سایت شبکه سومریه نیوز عراق، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اطلاعاتی به دست ما رسیده است که نشان می‌دهد برخی از گروه‌های تروریستی آماده ورود به بغداد هستند.

وی افزود: در راستای برقراری صلح و برای دفاع از مقدسات می‌گوئیم که ما در حال آمادگی کامل هستیم تا از بغداد با هماهنگی برخی طرف‌های دولتی دفاع کنیم.

این مقام عراقی گفت: تسریع در این اقدام یک امری ضروری است و اگر دولت با این مساله موافقت کند این اقدام صورت خواهد گرفت پس منتظر بمانید چرا که من هم با شما منتظر هستم. اگر این مساله صورت بگیرد ما آماده دفاع از بغداد و محافظت از مقدسات و اماکن دینی آن هستیم.

پیشتر مرجعیت شیعیان روز جمعه نسبت به نیت‌ داعش برای از بین بردن تمام عراقی‌ها ظرف چندین مرحله هشدار داده و بر لزوم وحدت عراقی‌ها در مقابل این خطر بزرگ که حال حاضر و آینده آن‌ها را تهدید می‌کند، تاکید کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    بروید در بیرون از شهر با این کثافتها بجنگید می خواهید بالای سر زنان ودختران که آمدند بجنگید شما دیگه کی هستید
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    مالکی ساده لوح بود که جیش المهدی را خلع سلاح کرد.
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    اتفاقا جیش المهدی جز دردسر چیز دیگه ای نبود الان هم حزب الله عراق و سپاه بدر و عصائب اهل الحق هستن که دارن می جنگن
  • محسن ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    برادران عزیز الآن این بحث ها(تکرار ضعف ها و هرآنچه که وحدت شکن است) فایده ندارد. وحدت و یکپارچگی عراق، تنها راه دفاع و مقابله با خبیث ترین دشمنان قسم خورده اسلام است که به عراق طمع دارند. چون هیچ کجای دنیا حضور 20 میلیون زائر و انسان های مخلصی را که جهت عرض ارادت به ساحت مقدس سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از راههای دور با پای پیاده به کربلا مشرف شوند را ندیده اند. این سرمایه ی گرانقدر امت محمدی(ص) دشمن را زخم زده کرده است، هوشیار و شاکر نعمت های خدای متعال باشید. والله! داعشی ها مأموران سازمان یافته و نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ هستند.(متأسفانه جوانانی در بین این گروهک تذروریستی هستندکه از اهداف سرکرده های داعش بیخبرند و گمان می کنند سر اطفال و جوانان مسلمان عراقی و غیر عراقی را ذبح کنند در بهشت با پیامبر خدا(ص) محشور خواهند شد!). این گروهک تکفیری با استفاده از پول و مفتی های سعودی سال هاست تبلیغ می کنند و افرادی ساده لوح و بیخبر در دام این مزدوران گرفتار و شمشیر دست این جلادان از خدا بی خبر شده اند. امروز هر چیزی که خلاف وحدت باشد در راستای اهداف داعش و رژیم خونخوار اسرائیل و دولت های آمریکاو انگلیس است. و هر آنچه که در مسیر اتحاد و یکپارچگی عراق باشد مانع خسارت و جنایت بیشتر مزدوران متجاوز به عراق، مردم، نوامیس و اماکن مقدسه خواهد بود. من به عنوان یک برادر مسلمان از همه عراقی های غیرتمند اعم از شیعه، سنی، کرد، ترکمن و دیگر مذاهبی که سال هاست در عراق زندگی می کنند می خواهم اگر بدنبال نجات و سر فرازی خود وکشورتان هستید و امروز سایه ی پای دشمن و جنایات بی حد و حصر جلادان و جانیان وهابی داعشی و تکفیری را مشاهده می کنید، اگر چنانچه دین و کشور هم برای شما مهم نیست برای حفظ جان، شرف و ناموس خود زیر سایه پر برکت مرجعیت عالی عراق بروید و بدانید این عرصه، امتحان بزرگ و سرنوشت سازی را برای تاریخ عراق رقم خواهد زد. توکل بر خدا کنید، از دشمن هراس بدل راه ندهید بزرگترین کشتی های نجات بشریت یعنی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در کشور عراق است بشرط ایمان و وحدت پیروزی شما نزدیک است و دشمنانتان بدتر از ذلتی که صدام با دنیا وداع کرد در پرتو یکپارچگی و اتحادشما آنها نیز بزودی در جهنم به او ملحق می شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس