کد خبر 332194
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم کارزار نظامی خود را در نوار غزه تا زمان لازم و با هر شدتی که نیاز باشد، ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد، برای موفقیت عملیات نظامی خود در غزه، تمام گزینه‌ها روی میز است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نتانیاهو در سخنرانی عمومی خود در این باره گفت: از ابتدا وعده دادیم آرامش را به شهروندان اسرائیلی باز گردانیم. تا زمانی که این هدف محقق شود، اقدامات خود را ادامه خواهیم داد. برای تحقق این هدف، هر اندازه زمان که نیاز باشد صرف خواهیم کرد و هر اندازه که قدرت نیاز باشد، به کار خواهیم برد.

وی افزود: برای بازگرداندن صلح و آرامش به شهروندان اسرائیلی، همه گزینه‌ها روی میز است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین وعده داد، هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهد داد تا «هدار گلدین» نظامی 23 ساله اسرائیلی را باز گرداند. مقامات رژیم صهیونیستی پیش‌تر اعلام کردند به عقیده آن‌ها، این نظامی توسط مبارزان فلسطینی در جریان حمله‌ای در جنوب غزه به اسارت گرفته شده است.

نتانیاهو در سخنان خود در این باره گفت: اسرائیل تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا فرزندان ناپدید شده خود را به خانه باز گرداند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود، نیروهای ارتش این رژیم، عملیات نابودی شبکه پیچیده تونل‌های مورد استفاده مقاومت را که از آنها برای نفوذ به جنوب فلسطین اشغالی استفاده می‌شود، به اتمام می‌رساند و این اقدام، در صدر اولویت‌های مسائل امنیتی قرار خواهد داشت.

وی گفت: پس از تکمیل اقدامات در خصوص تونل‌ها، ارتش خود را برای ادامه فعالیت‌های دیگر درباره سایر نیازهای امنیتی آماده خواهد کرد. این فعالیت‌ها تنها بر اساس نیازهای امنیتی ما انجام خواهد شد و تا زمان تحقق هدف بازگشت امنیت به شهروندان اسرائیل ادامه خواهد داشت.

نتانیاهو تهدید کرد، در صورتی که حملات فلسطینی‌ها علیه اسرائیل ادامه پیدا کند، حماس «بهایی سنگین و غیر قابل تحملی» را پرداخت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    از یک ولد و زنا غیر از این انتظاری نیست !!کشتار وجنایت
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    ... خوردی با هفت پشتت.
  • رزمنده ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    مرد نیستی اگه ادامه ندی .که نیستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس