کد خبر 333386
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ کارگری در عمق چاه خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سیدجلال ملکی در این باره گفت:‌ وقوع یک مورد حادثه چاه در ساعت 12:21 ظهر امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان لرستانی در محدوده شهید هرندی اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه به یک ساختمان در حال ساخت بود، گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که تعدادی کارگر مشغول کار در زیرزمین این ساختمان در حال ساخت بودند که ناگهان یکی از آنها که مشغول حفر چاه بوده در عمق چاه بیهوش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص و کپسول اکسیژن به عمق این چاه 12 متری رفته و این کارگر 35 ساله افغان را به سطح زمین منتقل کردند گفت: وجود گازهای سمی در چاه عملیات آتش‌نشانان را سخت کرده بود با این وجود آنان در کوتاه ترین زمان این کارگر را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل داده که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این کارگر را به دلیل استنشاق گازهای سمی اعلام کردند.

به گفته ملکی آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و ارائه توصیه‌ها و هشدارهای لازم در ساعت 13:34 به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با اشاره به وقوع این حادثه اظهار کرد: پیش از ورود به چاه باید از ایمنی آن، نوع گازهای موجود در آن و نیز جنس خاک مطمئن شد تا از بروز حوادث اینچنینی جلوگیری شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس