کد خبر 333315
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

رئیس کمیته مطالبات نمایندگان فراکسیون رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه محمود گودرزی به نشست هفته آینده کمیته مطالبات نمایندگان فراکسیون رهروان ولایت می‌آید، گفت: در این نشست پروژه‌های مرتبط با این حوزه و مطالبات نمایندگان در بخش بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور از حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در نشست هفته آینده کمیته مطالبات نمایندگان فراکسیون رهروان ولایت مجلس خبر داد و گفت: این نشست روز (دوشنبه 20 مرداد) با حضور وزیر ورزش و نمایندگان مجلس برگزار می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نشست گذشته کمیته مطالبات نمایندگان فراکسیون رهروان ولایت مجلس با حضور سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی برگزار شد که نمایندگان در این نشست برخی مطالبات خود را در حوزه سلامت مطرح کردند.

رئیس کمیته مطالبات نمایندگان فراکسیون رهروان ولایت مجلس، در تشریح دستور کار نشست هفته آینده این کمیته، افزود: در این نشست مسائل مربوطه به حوزه جوانان، همچنین پروژه‌های ورزشی و مطالبات نمایندگان در بخش بررسی و رسیدگی می‌شود.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FERESHTEH ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    لطفا به تیم هند بال لامرد کمک کنید ان ها در شرایطی سخت هستند.مربی هندبال لامرد بدون حقوق وچیزی به این امید که تیم هندبال لامرداینده ایی بهتر داشته باشدهند بال را ادامه میدهد.مسئولین به خواطر خودخواهی خود هندبال را در شرایطی سخت می گذارد. لطفا به تیم هندبال لامرد کمک مالی کنید. انها در شرایطی سخت هستند.لطفا کمک کنید.لطفا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس