کد خبر 333246
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

تجزیه و تحلیل های جدید نشان می دهد که تغییرات در اندازه گیری جمجمه، با پیشرفت فن آوری انسان در ارتباط است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دانشمندان با انجام آزمایشات و مطالعاتی روی هزاران جمجمه باستانی و جمجمه افراد در طی قرن گذشته دریافتند کاهش سطح تستوسترون انسان افراد را اجتماعی کرده است و رفتارهای تهاجمی و رقابتی کمتر شده است اما از ابعاد مغز کمتر شده است که این می تواند به نفع انسان ها نباشد.

پیشرفت های تکنولوژی و اجتماعی باعث تغییر ساختار بدنی افراد شده است و جمجمه افراد به کلی با جمجمه افراد که در هزاران سال پیش زندگی می کردند تفاوت دارد.

تستوسترون، شمارا به این روز می‌اندازد+عکس

به تازگی،دانشمندان با تجزیه و تحلیل جمجمه 100،000 ساله انسانی دریافتند که سطح هورمون تستوسترون منجر به رفتارهای بسیار متفاوت شده است و ابعاد جمجمه نسبت به گذشته بسیار کوچکتر شده است.

کاهش سطح تستوسترون در انسان ها موجب ایجاد روابط اجتماعی قوی و پایدار شده است و باعث شده است شکل و سختار برخی از اندام های بدن به کلی تغییر کند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس