کد خبر 333004
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

روزنامه الدستور نوشت تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی یکی از گروهان هایش را به طور کامل منحل کرد.

به گزارش مشرق، این روزنامه چاپ اردن در پایگاه اینترنتی خود نوشت: پایگاه عبری زبان 0404 فاش کرد یکی از گروهان های تیپ «گولانی» ارتش رژیم اسرائیل در مرزهای نوار غزه به طور کامل منحل شده و سربازانش روانه زندان شده اند. علت زندانی شدن آنان نافرمانی از دستورات فرمانده خود برای ورود مجدد به منطقه شجاعیه در شرق شهر غزه با توجه به وقوع درگیری های شدید در آن منطقه است که به کشته و زخمی شدن تعدادی از سربازان منجر شد.

بنابر اعلام این پایگاه، فرمانده منطقه جنوبی ارتش رژیم اشغالگر تصمیم گرفت تعداد زیادی از سربازان گروهان را به مدت بیست روز حبس و دیگران را برای خدمت به گردان پنجاه و یک تیپ گولانی منتقل کند.

پایگاه 0404 در توضیح جزئیات این خبر گفت «آغاز داستان به زمانی باز می گردد که فرمانده این گروهان تصمیم گرفت یکی از سربازان را به علت مخالفت با دستورات و تدابیر ارتش روانه زندان کند. همه سربازان و کسانی که از مدت ها پیش با این سرباز خدمت می کردند، مخالف این اقدام بودند. جنگجویان این گروهان که با بازداشت همکار خود مخالف بودند، تاکید کردند تا زمانی که این سرباز آزاد نشود، هیچ گونه فعالیت نظامی انجام نخواهند داد. در این زمان فرمانده گروهان کل گروهان را محاکمه کرد که در پی آن تعدادی از سربازان برای بیست روز روانه زندان شدند و دیگر سربازان نیز مجبور شدند در گردان خدمت کنند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    خوک ها به جان هم افتادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس