کد خبر 332761
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸

سردبیر روزنامه وطن امروز گفت: مجلس بر نحوه توزیع یارانه مطبوعات، فرآیند تذکر به رسانه‌ها و اعطای مجوز به نشریات نظارت کند.

به گزارش مشرق، رضا شکیبایی سردبیر روزنامه وطن امروز، با اشاره به رویه غلط دریافت یارانه از وزارت ارشاد و در عین حال اهانت به آرمان‌های انقلاب توسط برخی روزنامه‌ها گفت: وزارت ارشاد باید در پرداخت یارانه به مطبوعات، پایبندی به ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی را لحاظ کند تا این گونه نباشد که یک روزنامه اصلاح‌طلب در دولت اعتدال 12 برابر وطن امروز از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی یارانه بگیرد اما همزمان به آرمان فلسطین هم اهانت کند.

وی افزود: وقتی مدیر ما درک صحیحی نداشته باشد که مدیر وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران است نه یک حکومت سکولار، نتیجه این می‌شود که یک روزنامه اصلاح‌طلب در دولت اعتدال، 12 برابر وطن امروز از وزارت ارشاد یارانه می‌گیرد اما همزمان به آرمان فلسطین هم اهانت می‌کند.

سردبیر روزنامه وطن‌امروز تصریح کرد: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد باید معیارهای جناحی و حزبی را دور بریزد و معیارش اصول و ارزش‌های انقلاب باشد؛ قطعا وزارت ارشاد نباید به مجموعه‌هایی که بارها عدم پایبندی خود به مبانی نظام جمهوری اسلامی را ثابت کرده‌اند از جیب بیت المال کمک کند.

شکیبایی همچنین با اعتراض نسبت به روند غیرمنطقی تذکر به رسانه‌های ارزشی بدون استماع دفاعیات، اظهار داشت: مجلس بر نحوه توزیع یارانه مطبوعات، فرآیند تذکر به رسانه‌ها و اعطای مجوز به نشریات نظارت کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس