هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که دلیل اتفاقات رخ داده اخیر برای این تیم افرادی هستند که از باشگاه دور مانده‌اند و شروع به حاشیه‌سازی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بختیار رحمانی در خصوص مصدومیتش عنوان کرد: روز گذشته MRI گرفتم و مشخص شد رباط صلیبی‌ام را به خاطر حاشیه‌های اخیر «هدیه» داده‌ام و اکنون باید چند ماه از تمرینات و بازی‌ها دور باشم.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تمرکز لازم را نداشته، افزود: متاسفانه فکرم در چند روز اخیر مشغول حواشی و اتفاقاتی بود که برای من به راه انداخته بودند و همین موضوع باعث شد زانویم در تمرینات بپیچد و این مسئله نیز به پارگی رباط صلیبی‌ام انجامید. هفته آینده و پس از اینکه تورم پایم کمتر شود، رباط صلیبی‌ام را نزد دکتر کیهانی جراحی خواهم کرد.

هافبک فولاد خوزستان درباره اینکه گفته می‌شود مصدومیتش «خودجوش» بوده و به دلیل مشکل کارت پایان خدمت صحبت مصدومیت به راه افتاده است، گفت: اصلاً چنین چیزی درست نیست و مطمئن باشید بعد از اینکه صحت حرفم در خصوص کارت پایان خدمت به اثبات رسید با همین پای مصدوم در زمین مسابقه حاضر می‌شود تا به حاشیه‌سازان نشان دهم که حرف‌های‌شان درست نیست.

رحمانی یادآور شد: متاسفانه این مصدومیت سختی برای من است. البته ناراحتی‌ام فقط به خاطر تیم و هواداران است و باید از آنها و مربی تیم‌مان معذرت خواهی کنم که مشکلات باعث مصدومیتم شد. امیدوارم بتوانم در نیم فصل دوم خودم را برسانم و تمام تلاشم را خواهم کرد پس از اضافه شدن به تیم مثمرثمر باشم. واقعاً شرمنده هواداران شدم و متاسفم.

وی در خصوص اینکه با این مصدومیت جام ملت‌های آسیا را هم از دست می‌دهد، خاطرنشان کرد: خیل چیزها را از دست می‌دهم و خیلی مسائل است که من را اذیت می‌کنم. مطمئناً اینکه نمی‌توانم برای فولاد بازی کنم برای من بیش از هر چیزی اذیت کننده است، چرا که مصدومیت برای هر بازیکنی به وجود می‌آید. اکنون تنها به فکر تیم هستم و دوست ندارم فولاد شرایط خوبش را از دست بدهد.

رحمانی اظهار داشت: خیلی‌ها هستند که اکنون دست به دست هم داده‌اند تا فولاد دیگر در فوتبال نباشد و آنها چشم دیدن تیم ما را ندارند. اکنون بحث‌ها و حاشیه‌های کارت‌های پایان خدمت را به راه انداخته‌اند و با این کار نه تنها من بلکه خیلی دیگر از استعدادهای این فوتبال را از بین می‌برند.

هافبک فولاد در پاسخ به این سؤال که چرا کارت پایان خدمت او و چند بازیکن اهوازی با این مشکلات روبرو شده است، گفت: جالب است آنهایی که این حاشیه‌ها را به راه انداخته‌اند، نام من را هم بین اسامی داده‌اند که از نظام وظیفه اهواز کارت پایان خدمت گرفته‌ام، اما تمام کارهای مربوط به خدمت وظیفه من در کرمانشاه انجام شده است. حتی از نظام وظیفه کرمانشاه قرار شده مدارک من را به نظام وظیفه کشور ارسال کنند تا حرف‌های من ثابت شود.

وی با بیان اینکه چند حاشیه‌ساز این مسائل را راه انداخته‌اند، عنوان کرد: این فصل با برخی از افرادی که لایق حضور در باشگاه فولاد نبودند، مخالف بودم و آقای دهکردی نیز متوجه این مسائل شده بود. این افراد بعد از رو شدن دست‌شان از فولاد بیرون ماندند و اکنون همین افراد که جایی در تیم ما ندارند شروع به حاشیه‌سازی کرده‌اند. نمی‌خواهم نامی از آنها ببرم و حرف‌هایی که نباید گفت را عنوان کنم، اما افرادی که اکنون نام‌شان در رسانه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود و حاشیه‌سازی می‌کنند، خودشان جزو عوامل فساد هستند.

رحمانی در این خصوص که گفته می‌شود به دلیل همین حاشیه‌ها و مشکلات کارت پایان خدمتش به عنوان برترین بازیکن لیگ سیزدهم انتخاب نشده است،  به تسنیم گفت: به آندرانیک تیموریان تبریک می‌گویم که بهترین بازیکن فصل گذشته شد اما خودم هم فکر می‌کنم مسائل حاشیه‌ای نگذاشت مرا به عنوان بهترین بازیکن لیگ سیزدهم انتخاب کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس