کد خبر 330497
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید این باشگاه دنبال جذب بختیار رحمانی و علی حمودی بازیکنان فولاد خوزستان و علی حمودی است.

به گزارش مشرق، ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص شائبه نامعتبربودن بودن مدارک خدمت سربازی بختیار رحمانی و علی حمودی و احتمال حضور این دو بازیکن در تراکتورسازی برای گذراندن دوران خدمت سربازی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این موضوع در حد صحبت در باشگاه تراکتورسازی مطرح شده است. حرف ما مستند نیست ولی مسئولان باشگاه به شدت پیگیر این موضوع و جذب دو بازیکن نامبرده هستند.

وی در ادامه افزود: اگر بتوانیم رحمانی و حمودی را جذب کنیم، امسال یک تیم رویایی می‌شویم؛ بخصوص اینکه به ما انتقاد می‌کردند، در بحث یارگیری ضعیف بوده‌ایم.

سرپرست تراکتورسازی تبریز همچنین درباره جذب لوسیانو ادینییو یادآور شد: ما به دو مهاجم نیاز داشتیم. بعد از آنکه با کریم انصاریفرد مذاکره کردیم و او گفت اولویتش لیگ روسیه است، سراغ ادینییو رفتیم و با وی به توافق رسیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا با جذب ادینییو تمدید قرارداد کریم انصاریفرد منتفی است"؟، خاطرنشان کرد: خیر، ما هنوز هم دنبال کریم هستیم. اگر کریم هم به تراکتورسازی بیاید که تیم ما خیلی خوب می‌شود. هواداران تراکتورسازی دوست دارند کریم هم امسال در همین تیم بازی کند.

ذوالفقاری در پایان درباره برنامه این تیم تا شروع لیگ گفت: بعد از قهرمانی در جام شهدا انتظارات از تیم ما بالا رفته است. نکته مثبت تیم تراکتورسازی این است بازیکنان هم خوب بازی کردند. بعد از قهرمانی، تا فردا یکشنبه به نفرات تیم استراحت داریم و سپس برای بازی با فولاد آماده می‌شویم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس