کد خبر 332616
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

سامان نريمان‌جهان زننده گل اول تراکتور و ليگ چهاردهم بود

به گزارش مشرق، سامان نريمان‌جهان زننده گل اول تراکتور و ليگ چهاردهم بود. او که فصل قبل در تيم گسترش حضور داشت حالا مي‌خواهد با پيراهن تراکتور سري ميان سرها درآورد. او البته برخلاف چند بازيکن جوان تيم به درستي مي‌گويد حرف زدن از قهرماني،‌ با يک پيروزي خيلي زود است. سامان البته محتاط حرف مي‌زند و مقابل سئوالات صريح، مکث مي‌کند. به ويژه آن جا که حرف از پول مي‌شود! بخوانيد:

*از نمايش تراکتورسازي مقابل فولاد راضي بودي؟

همان طور که شاهد بوديد از ابتدا خوب شروع کرديم و در 20 دقيقه اول چند موقعيت مناسب داشتيم که اگر ادامه پيدا مي‌کرد مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم.

*اولين گل ليگ چهاردهم را هم تو زدي چه حسي داشتي؟

خدا را شکر که توانستم در دومين بازي‌ام براي تراکتور گلزني کنم. جالب آنکه اين دومين گل من به فولاد بود. چند سال پيش در جام حذفي هم به اين تيم گل زدم. البته مهم گلي که زدم نيست مهم اين است که بتوانيم با ياري بچه‌ها نتايج خوبي کسب کنيم.

*فکر مي‌کني بتواني آقاي گل امسال ليگ تو باشي؟

همه بچه‌ها زحمت مي‌کشند و برايم فرقي نمي‌کند چه کسي گل بزند چون مهم پيشرفت تيم است.

*يعني به آقاي گلي فکر نمي‌کني؟!

چرا به هر حال همه بازيکناني که رو به جلو بازي مي‌کنند به اين قضيه فکر مي‌کنند من هم يکي از آنها! براي گلزني بيشتر براي تيمم تمام سعي‌ام را مي‌کنم اما اگر تشخيص بدهم حتي ده درصد موقعيت گل بازيکن کناري‌ام بيشتر است به او پاس مي‌دهم.

*حالا پست اصلي‌ات چيست؟

هافبک راست و چپ هستم. وسط هم بازي مي‌کنم البته پارسال در گسترش آقا رسول دو، سه بار در نوک حمله هم از من استفاده کرد با اين که پست اصلي‌ام نيست اما مربي هر وقت که دلش بخواهد نوک هم بازي مي‌کنم.

*با آمدن ادينهو مشکل خط حمله حل شده؟

انصافا اگر از حق نگذريم محسن دلير هم خيلي خوب است. آمدن ادينهو باعث شد که رقابت بيشتر شود از نظر من دو نفرشان جزو فورواردهاي خوب ليگ هستند.

*شادي بعد از گل ادينهو هم جالب بود تو براي شادي بعد از گل برنامه ريزي نکردي؟

شادي گلش خيلي خوب بود و خودم هم خوشم آمد! او بعد از گل به سمت هواداران رفت من هم با توجه به اين که اولين گل را زده بودم به سمت تماشاگران رفتم تا شادي‌ام را با آنها تقسيم کنم. من هم به سبک خودم شادي کردم. حالا شايد بعدا روي شادي بعد از گلم فکر کنم.

*خطيبي از عملکردت راضي بود؟

آقا رسول به من که حرفي نزد. انشااله در آينده بتوانم با حرف‌هايي که به من زده مي‌شود ايراداتم را برطرف کنم تا کادرفني بتواند بهترين بازي را از من بگيرد و من هم جواب اعتمادشان را بدهم.

*با توجه به عملکرد اخيرت خيلي زود نزد هواداران محبوب شدي دوست داري چه لقبي به تو بدهند؟

اول از همه بايد از هوادارانمان که مقابل فولاد سه، چهار دقيقه پشت سر هم مرا تشويق کردند تشکر کنم. واقعا با تشويق‌هايشان انرژي مي‌گرفتم. در مورد لقب هم بايد بگويم که من از خيلي وقت پيش «اينيستا» را دوست داشتم و بازي‌هايش را به دقت تماشا مي‌کنم.

پس طرفدار بارسا هستي؟

صددرصد. البته مسي هم که جاي خود دارد.

*عملکرد خط دفاع تراکتور خوب بود؟

اولين بازي براي همه تيم‌ها سخت است ولي خط دفاع خيلي خوب بود اگر بد بود پس چرا فولاد به جز آن گلي که زد موقعيت گل صد در صد ديگري نداشت؟

*فولاد هم فولاد فصل قبل نبود و عملکرد هميشگي را نداشت قبول داري؟

غيبت دو، سه بازيکن آنها در بازي‌شان تاثيرگذار بود به هر حال بازي اول بود و زمان لازم است تا بازيکنان به هماهنگي برسند. فولادي‌ها پارسال نشان دادند که تيم خوبي هستند امسال هم نتايج خوبي خواهند گرفت.

*حامد لک نمايش خوبي درون دروازه نداشت قبول داري؟

نه، چنين چيزي نيست، هر بازيکني ممکن است اشتباه کند. او به تيم‌ملي راه يافته و حقش بود که در جام جهاني بازي کند. حامد گلر قابلي است و من خيلي قبولش دارم.

*بعد از کسب اولين برد بعضي از تراکتوري‌ها قول قهرماني دادند به نظرت کمي زود نيست؟

چرا خيلي زود است هنوز 29 بازي ديگر پيش رو داريم اما اگر همين شرايط را حفظ کنيم و همه بازي‌ها برايمان حکم فينال را داشته باشد مي‌توانيم به قهرماني برسيم و اگر هم نشد حتما جزو سه تيم بالاي جدول هستيم. در کل نمي‌شود قول صددرصد داد اما ما مي‌جنگيم تا به خواسته خود برسيم.

*راستي قبل از بازي هم که شارژ مالي شديد حدودا چند درصد از پيش قسطت را گرفتي؟

من نمي‌توانم درصدش را بگويم چون نمي‌خواهم بعدا مشکلي پيش بيايد!
منبع: روزنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرمان ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    داداش اینیستا کمه.کریس رونالدو بگیم چی؟جمع کن بابا.
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    آمریکایی داری میسوزی آب رو بریز اونجایی که داره میسوزه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس