کد خبر 332503
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی یکشنبه شب گفت در تل‌آویو تا هر زمان که لازم باشد به عملیات در نوار غزه ادامه داده و از هر میزان قدرت که نیاز باشد، در این عملیات بهره می‌گیرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی یکشنبه شب گفت تل‌آویو تا هر زمان که لازم باشد به عملیات در نوار غزه ادامه می‌دهد. وی همچنین در واکنش به برخی مقامات غربی که از تندروی وی در عملیات در غزه انتقاد کرده بودند، گفت «با هر میزان قدرتی که لازم باشد، عمل می‌کنیم.»

صهیونیست‌ها که از ابتدای عملیات زمینی در نوار غزه، به کشته شدن دستکم 64 نظامی خود اذعان کرده‌اند، از دو روز قبل عقب‌نشینی از نوار غزه را آغاز کرده‌اند. گفته می‌شود بخش اعظم نیروهای اسرائیلی در حال حاضر غزه را ترک کرده و در نزدیکی مرز این منطقه موضع گرفته‌اند.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی که در یک نشست امنیتی در تل‌آویو حضور یافته بود، پس از این نشست گفت: «پس از پایان عملیات علیه تونل‌ها، ارتش به فعالیت‌های خود بر اساس نیازهای امنیتی‌مان تا وقتی که به اهدافمان در عملیات برسیم، ادامه می‌دهد.»

تل‌آویو در ابتدا عملیات در غزه، هدف خود را از میان برداشتن گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کرده بود. با این حال، تلویزیون رژیم‌صهیونیستی گزارش داده است که با پایان تخریب تونل‌ها، عملا عملیات نظامی در غزه به پایان می‌رسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    خدا لعنتت کنه اشغال و بزودی تاوان اینهمه ظلم و جنایت را پس بدی
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    نتیاهو ای سگ هار! ای کودک کش! هر وقت تونستی یه دهات توی نوار غزه بگیری و چند ساعت نگهش داری از حرف های گنده تر از دهنت بزن.
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    خفه شو پیر سگ!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس