در این سالها اتهاماتی در حوزه های مختلف مثل حوزه اقتصادی و نفتی و دیگر موارد متوجه مهدی هاشمی شده است که این امر باعث ایجاد حساسیت در مردم شده است.

در حوزه مسائل اقتصادی و نفتی اتهاماتی متوجه مهدی هاشمی است/ دادگاه بدون توجه به فشارها به پرونده رسیدگی کند
گروه سیاسی مشرق- دادگاه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی از صبح امروز در شعبه 28 داداگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.

در همین راستا محمد دهقان عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با مشرق اظهار داشت: مدتی است افکار عمومی پیگیر اتهامات و محاکمه مهدی هاشمی است و این پرونده،یک پرونده معمولی نیست بلکه پرونده‌ای است که ملت ایران متقاضی  رسیدگی به آن است.

وی افزود: در این سالها اتهاماتی در حوزه های مختلف مثل حوزه اقتصادی و نفتی و دیگر موارد متوجه مهدی هاشمی شده است که این امر باعث ایجاد حساسیت در مردم شده است.

دهقان با اشاره به حساسیت های موجود در روند رسیدگی به این پرونده افزود: علت حساسیت افکار عمومی، طولانی شدن رسیدگی به این پرونده است

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار با اشاره به اینکه اسم مهدی هاشمی در پرونده هایی مثل کرسنت و استات اویل در صدر اخبار است گفت: قوه قضائیه باید پاسخ دهد که به چه دلیل روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی اینقدر طولانی شده است.

وی اظهار داشت: مهدی هاشمی از پشتوانه های سیاسی و رسانه ای برخوردار است که در مواقع رسیدگی به جرایمش شروع به جوسازی می‌کنند و سعی در مظلوم نمایی متهم دارند که این کار خلاف عدالت است.

دهقان با اشاره به اثرات مثبتی که محاکمه مهدی هاشمی در جامعه خواهد گذاشت افزود: محاکمه مهدی هاشمی باعث بالا رفتن اعتماد مردم به قوه قضاییه می‌شود.

وی در پایان گفت: الان انتظار این است که دادگاه بدون توجه به جو سازی رسانه‌ای و فشار‌ها، بک بار برای همیشه با توجه به قانون و شرع به پرونده ایشان رسیدگی کند و از مهدی هاشمی و منتسبین به ایشان هم انتظار است که به رأی دادگاه تمکین کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سید ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    نه خیر فقط و فقط اعدام
  • ثاقب ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اتهاماتی متوجه ایشان است؟ واقعا
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    مهدی مرد سالمیه الکی بهت تهت زدن مهدی جون
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اقتصادی و نفتی بوده دیگه این که دیگه اعدام نداره
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    باید یک تشویقی هم به عناصر هاشمی بدهیم
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    محاکمه مهدی هاشمی اعتماد مردم به قوه قضاییه را بالا می برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس