کد خبر 331019
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

دو عضو گروهی 6 نفره که اقدام به ربودن جوانی کرده بودند، توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، 2 مرداد ماه امسال فردی با داشتن مرجوعه‌ای قضایی از دادسرای کهریزک به کلانتری 172 عبدالعظیم(ع) مراجعه کرد و از ربوده شدن برادرش توسط گروهی 6 نفره از اتباع پاکستانی ساکن قوچصار خبر داد.
 
این مرد که خود نیز از اتباع کشور پاکستان بود به ماموران یاد آور شد که برادرش توانسته زمان رد وبدل وجه درخواستی آدمربایان که مبلغ 10میلیون تومان بوده است، از چنگال این افراد فرار کند.
 
همچنین شاکی گفت: آدمربایان به جزء 10میلیون تومان وجه نقد، درخواست 30 میلیون تومان دیگر نیز کرده بودند که قرار بود آن را در پاکستان خانواده‌ام به آنان تحویل دهند.
 
پس از به پایان رسیدن صحبت‌های شاکی ماموران انتظامی کلانتری 172 عبدالعظیم حسنی به راه افتادند و با راهنمایی ‌های شاکی توانستند دو متهم این پرونده را به نام جاسم و امیر علی را شناسایی و دستگیر کنند.
 
متهمان در کلانتری پس از اعتراف به آنچه که انجام داده بودند راهی دادسرا شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس