کد خبر 330796
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۳

پیشکسوت و کارشناس والیبال ایران گفت: با آمدن کواچ مشخص شد که تیم ملی به یک نفر متکی نیست.

به گزارش مشرق، جهانگیر سید عباسی درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی سال 2014 اظهار داشت: بعد از رفتن ولاسکو از ایران کمی در حق بازیکنان تیم ملی والیبال کم لطفی شد و موفقیت‌های این رشته ورزشی تنها به نام ولاسکو نوشته شد، ولی با آمدن کواچ مشخص شد که تیم ملی به یک نفر متکی نیست.

وی تصریح کرد: بازیکنان ایران در لیگ جهانی انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌های خود بدون حضور ولاسکو داشتند که با هدایت اسلوبودان کواچ به این امر دست یافتند و موفق به کسب مقام چهارمی جهان شدند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با اینکه کواچ بعد از تشکیل اردوی تیم ملی به این تیم ملحق شد، اما وی عملکرد خوبی در مدت حضور خود در تیم ملی والیبال داشت که قابل تقدیر است.

وی درباره مسابقات قهرمانی جهان لهستان و احتمال تغییر در ترکیب تیم اعزامی ایران به این رقابت‌ها گفت: چون در حال حاضر رقابت‌های لیگ برگزار نمی‌شود، کواچ نمی‌تواند در ترکیب تیم ایران تغییری ایجاد کند، چون شناخت کافی از دیگر بازیکنان ایران ندارد و به نظر من با همان ترکیب لیگ جهانی به مسابقات قهرمانی جهان خواهد رفت.

سید عباسی تصریح کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای که تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان به دست آورد، والیبال ایران به بلوغی رسیده که در جمع بهترین‌های این رشته ورزشی قرار دارد و همانند قدرت‌های برتر والیبال در آینده سیستم در این رشته ورزشی به جهان معرفی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بازیکنان ایران در حال حاضر در مسابقات سریع‌ترین والیبال را جهان را به نمایش می‌گذارند و در سال‌های آینده کشورهای همچون برزیل و ایتالیا نیز از این سیستم بازی ایران الگو خواهند گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اندیشمند ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    خدالعنت کنه کواچ رو و حامیانش رو
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    کواچ از دسترنج ولاسکو بهره برد. بدن سازی والیبالیست ها ضعیف بود بطوریکه پس از دو بازی پشت سر هم بشدت ناتوان می شدند. بازی تیمی در نگاه کواچ چندان قوی نیست. روان بازیکنان نیاز به تقویت دارد
  • هدایت مهدی ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    0 0
    غیرت وهمت ایرانی یعنی این ایرانی میتواند (حاج آقا احمدی)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس