رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر گفت: آه و ناله مردم از نقص فنی و فقدان پله‌های برقی برخی ایستگاه‌ی مترو تن مدیریت شهری را نوازش می‌‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر،‌ درباره فقدان پله برقی در برخی ایستگاه‌های مترو و نقص فنی بسیاری از آنها،‌ اظهار داشت: بنده حدود یک ماه گذشته نسبت به این موضوع تذکری خطاب به شهرداری تهران دادم که به صورت مکتوب به شهرداری ارسال شده است.

وی با بیان اینکه هنوز پاسخی درباره تذکر ارسال شده به شورا داده نشده است،‌تصریح کرد: تعدادی از ایستگاه‌ها از جمله ایستگاه‌‌های خط 4 فاقد پله برقی و پله‌های برقی بسیاری دیگر از ایستگاه‌ها نیز دائماً دچار نقص فنی هستند و به عقیده بنده آه و ناله مردم تن مدیریت شهری را نوازش می‌دهد!

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر شهرداری توان نصب و سرویس چند پله برقی را نداشته باشد،‌ چطور می‌تواند مدعی مدیریت جهادی باشد؟ تأمین پله‌‌های برقی خود یک کار فرهنگی محسوب می‌شود اما نقص فنی پله‌‌‌ها آن هم به دفعات مختلف یک کار ضد فرهنگی به شمار می‌آید و اختصاص یک هزار و 800 میلیارد تومان برای کارهای فرهنگی در شرایطی که آسایش و راحتی مردم تأمین نشود، ارزش خود را از دست می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در قانون برای پاسخ به تذکرات مدت زمانی پیش‌بینی نشده است در حالی که برای پاسخ به سؤال 10 روز زمان به شهرداری داده شده است. با توجه به اظهارات صلاحی معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران همه تذکرات طی 2 هفته پاسخ داده می‌شود اما در حال حاضر یک ماه از طرح این تذکر گذشته و پاسخی به شورای شهر داده نشده است.

حافظی در پایان گفت: بعد از پایان تعطیلات شورا،‌ این مسئله را دوباره در صحن شورا و به صورت مکتوب مطرح خواهم کرد تا به زودی مشکل حل شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس